Stelling van de week
1194 posts
Erelid    28-06-2009 om 22:14
Nieuwe stelling tot zondag 5 juli

Ajax moet spelers gaan vastleggen

Ik vind dat het tijd is dat Ajax ook echt spelers gaat contracteren.

186 posts
Godenzoon    28-06-2009 om 22:32
Iedereen heeft het over Elia of Berg. De prioriteit ligt echter in de verdediging, en dan vooral op de linksback positie. Die Obradovic ken ik niet, iedereen wil hem hebben maar hij zal wel met een reden op de bank zitten bij jong Servië. Braafheid was ideaal geweest maar nu geen optie meer. Dan blijft er eigenlijk niet echt een speler over, misschien dat de scouting mij kan verassen.

7 posts
Godenzoon    28-06-2009 om 22:41
Liever een doordachte keus die wat langer duurt en daarna ook echt goed uitpakt, dan een te gehaaste keuze die te duur is en geen toevoeging blijkt te zijn (bijv. Luque). Het wachten is niet leuk, maar die speler(s) komen er wel.

[Bewerkt door damarkus87 op 28-06-2009 om 22:42]

1368 posts
Beheerder    29-06-2009 om 00:53
Ik wil zeker graag nieuwe spelers zien, maarja... wat al is gezegd, een paniekaankoop moet je niet hebben.

1881 posts
Beheerder    29-06-2009 om 08:53
Ze moeten niet weken gaan wachten nog, dan loop je achter de feiten aan. Ze zitten nu in de voorbereiding en het is het beste als een nieuwe speler die voor een groot deel meemaakt.

1 posts
Godenzoon    29-06-2009 om 09:47
liefst deze week een verdediger en nog 1 met leiderschapskwaliteiten en een goede aanvaller...

10 posts
Godenzoon    29-06-2009 om 10:25
als ze gaan wachten tot eind augustus, is het meestal een paniek aankoop.
vooral als er nog snel vervanging gezocht moet worden.

maar ik wacht rustig af wat er gaat gebeuren

92 posts
Godenzoon    29-06-2009 om 11:43
Er moet nou wel schot in de zaak gaan komen en de aankopen moeten op korte termijn komen. Eén week lijkt me mooi, maar het mag ook wel 2 weken zijn van mij. Maar hoe eerder hoe beter, dus ik ben het met de stelling eens!

436 posts
Godenzoon    29-06-2009 om 13:42

quote: Luc
Er moet nou wel schot in de zaak gaan komen en de aankopen moeten op korte termijn komen. Eén week lijkt me mooi, maar het mag ook wel 2 weken zijn van mij. Maar hoe eerder hoe beter, dus ik ben het met de stelling eens!

Daar ben ik helemaal mee eens.
Eens Ajacied, altijd Ajacied

22 posts
Godenzoon    29-06-2009 om 14:41
Oneens... Wat mij betreft duurt het nog een maand.. je moet niet de eerste de beste speler kopen.. eerst uitvoerig gaan bekijken!
HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN. WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BEET'RE CLUB DAN DEZE IS ER NIET!!!

61 posts
Godenzoon    29-06-2009 om 17:30

quote: AFCAjax
Oneens... Wat mij betreft duurt het nog een maand.. je moet niet de eerste de beste speler kopen.. eerst uitvoerig gaan bekijken!

Dan hebben we de eerste wedstrijd al bijna gespeeld en is het team weer niet ingespeeld dat is dus ook nietzo best, maar ben het er wel mee eens dat er geen paniek aankopen moeten worden gedaan!

15 posts
Godenzoon    29-06-2009 om 20:46

quote: jaccoboy5
[...]
Dan hebben we de eerste wedstrijd al bijna gespeeld en is het team weer niet ingespeeld dat is dus ook nietzo best, maar ben het er wel mee eens dat er geen paniek aankopen moeten worden gedaan!

Het is heel lastig. Aan de ene kant wil je niet te overhaast beslissen en aan de andere kant wil je jouw nieuwe aankoop zo vroeg mogelijk met onze jongens mee laten spelen.

Als ik dan moet kiezen, zie ik ze er liever wat langer doen. Krijgen we tenminste geen nieuwe Luque (wilde eigenlijk Sno zeggen maar heb om een of andere manier nog hoop)

47 posts
Godenzoon    30-06-2009 om 16:59
ik zie heel graag en het moet naar mijn mening dat er nieuwe spelers moeten komen.

nu hoor je alleen maar elia maar ik denk dat ajax de verdediging moet versterken.

965 posts
Hoofdredacteur    01-07-2009 om 12:34
Ze mogen wel is haast maken, ja. Maar beter een topaankoop na een maand wachten dan een flutaankoop binnen een week.

7 posts
Godenzoon    01-07-2009 om 17:56
duhh ze moeten elia halen,obradovic en onyewu

965 posts
Hoofdredacteur    01-07-2009 om 18:01

quote: johanleiden
duhh ze moeten elia halen,obradovic en onyewu

Betaal jij het?

40 posts
Godenzoon    01-07-2009 om 23:10
maakt mij niet uit wanneer spelers worden vast gelegd... als ze er maar komen...want versterking(en) zijn zeker nodig... maar heb liever dit keer spelers waar we echt wat aan hebben dan al die aankopen zoals suljemani waar we niet veel aan hadden afgelopen jaar....maar ja... laat hij het dit jaar maar waar maken en zien dat die die 16miljoen waard was!

maar ja.... ik ben het dus niet met die stelling eens....ze moeten wel komen maar hoeft niet deze week

933 posts
Site legende    02-07-2009 om 08:52
Nog maar één maand totdat de competitie begint, dus het lijkt me wel zaak om deze week spelers te gaan contractereren. Ze moeten immers wel ingespeeld raken aan het team.

Zelf hoop ik nog altijd op de komst van Onyewu

41 posts
Godenzoon    02-07-2009 om 12:50
Oneens.

Ik heb veel liever dat ze een doordachte keuze maken.

21 posts
Godenzoon    02-07-2009 om 14:18
Verdedigend opzicht is het echt nodig,

Mijn hoop gaat uit op Onyewu & obradovic

aanvallend zijn we best sterk, zowiezo sterkste van NL,

Je kan Bodul al doorstomen etc. Castillion kan ook wel, al moet die vind ik nog één jaar rijpen

INLOGGEN
WEKELIJKSE POLL
Wat gaat Ajax doen tegen NAC?
Winnen
Gelijkspelen
Verliezen
VOLGENDE WEDSTRIJD
NAC Breda - AFC Ajax

11 februari 2012, 20:45 uur
Rat Verlegh Stadion
Eredivisie

VORIGE WEDSTRIJD