|
 9 posts |
Godenzoon 07-02-2010 om 14:09 |
|
|
|
|
|
|
eens groetn pieter |
hoi |
|
| |
|
|
|
 9 posts |
Godenzoon 07-02-2010 om 14:10 |
|
|
|
|
|
|
eens hij is goed
groeten pieter  |
hoi |
|
| |
|
|
|
933 posts |
Site legende 07-02-2010 om 15:59 |
|
|
|
|
|
|
Oneens!
Wel een degelijke reserve die we uitstekend kunnen gebruiken. Maar ik geef de voorkeur aan de volgende spelers. Met Gabri dan in een controlerende rol, daarvoor kan Lindgren invallen in geval van blessure.
De Zeeuw - Gabri - Lodeiro |
|
| |
|
|
|
 171 posts |
Godenzoon 07-02-2010 om 22:14 |
|
|
|
|
|
|
Ik vind persoonlijk de Zeeuw beter, Enoh is een ander type speler want hij is meer een stofzuiger, daarom kies ik het liefst voor de Zeeuw en Enoh samen. Lindgren in ieder geval wel bij de selectie houden en in geval van nood laten spelen, ik weet dat veel mensen het nu niet met mee eens zullen zijn maar ik denk dat Gabri beter weg zou kunnen gaan. Mijn punten hiervoor:
* Hij is geen basisspeler
* Hij is erg blessuregevoelig
* Hij heeft een enorm salaris
* Hij is al behoorlijk op leeftijd
* En hij spreekt geen Nederlands en heeft ook geen zin om het te leren.
Natuurlijk is het een goede speler maar dat is Lindgren ook en aangezien Lindrgen een stuk jonger is geef ik toch de voorkeur aan Lindgren. |
|
| |
|
|
|
 5 posts |
Godenzoon 07-02-2010 om 22:29 |
|
|
|
|
|
|
eens
al is het om enoh veelste wild is.
ik vind lindgren een prima balafpakker en daarnaast heeft die genoeg klasse voor de Nederlandse competitie ik zou bijvoorbeeld het lobje tegen feyenoord nooit vergeten wat een pracht moment was dat zeg. En hij pakt zijn doelpunten echt wel mee szie nac en beloftecompetie.
kortom hij is completer dan enoh
en de hier boven ingezonden reactie is stevens ook mij reden dat ik gabri liever zie vertrekken en dan voornamelijk omdat die altijd geblesseerd is.
al heb ik wel heel veel respect voor hem |
|
| |
|
|
|
 1194 posts |
Erelid 07-02-2010 om 23:24 |
|
|
|
|
|
|
Vandaag bewees waarom hij boven Gabri staat, wat een koning! Begin me steeds meer te verbazen hoe die jongen een half jaar bij de beloftes heeft kunnen voetballen zonder kans... |
|
| |
|
|
|
 639 posts |
Godenzoon 08-02-2010 om 19:24 |
|
|
|
|
|
|
Ik heb hem altijd een goede speler gevonden. Een stille maar nuttige kracht op het veld. Groot en sterk. Zou een goede basisklant zijn |
AFC AJAX AMSTERDAM KAMPIOEN 2010/2011. ***
|
|
| |
|
|
|
 52 posts |
Godenzoon 09-02-2010 om 00:18 |
|
|
|
|
|
|
Twijfelgeval,
Ik vind dat je zoiets aan De Zeeuw moet vragen, dus dat Jol op De Zeeuw moet afstappen en moet vragen wat hij vindt en met wie hij graag samenspeelt..
Hij is namelijk de speler van ons middenveld.
Mijn mening is dat Lindgren heel goed is, daarom vond ik het ook raar dat hij weg ging naar Fc Groningen, maar Gabri is al jaren een grote bij Ajax en dat kan niet zo maar ineens verdwijnen. Terwijl Enoh net uit de luiers is, Enoh is niet slecht maar nog wat onbeheerscht en nog helemaal geen spel verdeler.
|
|
| |
|
|
|
 21 posts |
Godenzoon 09-02-2010 om 12:46 |
|
|
|
|
|
|
| quote: _ajacied_ | Als Ajax met een 10 speelt zie ik liever Gabri en De Zeeuw, en dan liever Lindgren dan Enoh. |
Beetje onlogisch he?
Gabri en De zeeuw kunnen eigenlijk niet samen voetballen  dan komt er een middenveld wat te veel openbreekt, en dan lopen ze zo door tot de verdediging.
Mijn respect tot Gabri, ik vind hem een goede voetballer, maar ik heb toch liever De Zeeuw op zijn plek en Enoh op z'n stekkie.
Lindgren is een waardige bankzitter, het zou onverdiend zijn tegenover Enoh, Enoh is strijdvaardig, een uitmuntende balpakker met echte afrikaanse tinten in het voetbal, wat hier vaak wordt beschouwd als een onnozele overtreding, maar dat is Afrikaans voetbal, niet zeuren, maar doorvoetballen! Niet zo verneukt als in Europe, bij het geringste contact gaan liggen.
|
|
| |
|
|
|
 18 posts |
Godenzoon 09-02-2010 om 16:25 |
|
|
|
|
|
|
Lastig want is een controleur Lindgren een spelmaker voor de defensie maar vind hem wel een goede voetballer. Enoh is een ballenafpakker en een bijter. en gabri en De zeeuw die 2 moeten absoluut een basisplaats hebben vind ik |
|
| |
|
|
|
 156 posts |
Godenzoon 09-02-2010 om 21:24 |
|
|
|
|
|
|
Ik vond Lindgren nooit echt goed maar nu ik hem heb zien spelen is die niet zo slecht. Hij is fysiek sterk en heeft een goede balcontrole |
|
| |
|
|
|
64 posts |
Godenzoon 10-02-2010 om 19:36 |
|
|
|
|
|
|
| quote: tom-tom | [...]
Beetje onlogisch he? |
Laat ik het anders formuleren. Ik vind Enoh geen half-speler. De Zeeuw en Gabri kunnen dat wel, en Lindgren ook.
Enoh is meer voor de punt naar achteren als centrale middenvelder. Zo gebruikt Jol hem vrijwel altijd.
Gevolg: minder aansluiting van de middenvelders bij de spitsen.
Ik zie Ajax veel liever speler met een schaduwspits, een echte 10 dus, en 2 half-spelers die de tegenstander naar achteren kunnen drukken zodat de vleugelverdedigers door kunnen schuiven. |
|
| |
|
|
|
17 posts |
Godenzoon 11-02-2010 om 11:58 |
|
|
|
|
|
|
Lindgren speelt de laatste wedstrijden niet onaardig, maar toch zou ik gaan voor de zeeuw, gabri en enoh |
|
| |
|
|
|
416 posts |
Hoofdredacteur 12-02-2010 om 15:55 |
|
|
|
|
|
|
Nieuwe stelling van 12 t/m 19 februari
'Rommedahl begint Ajax-waardig te worden' |
|
| |
|
|
|
 502 posts |
Godenzoon 12-02-2010 om 16:34 |
|
|
|
|
|
|
'Rommedahl begint Ajax-waardig te worden' |
Eens.
Hij heeft wel bewezen een goede sub te zijn.
Het is een speler die niet veel zeurt, oog heeft voor zijn teamgenoten en geen torenhoog salarig krijgt. |

αנαx αмѕтєя∂αм: нєℓ∂нαƒтιg, ναѕтвєяα∂єи єи вαямнαятιg |
|
| |
|
|
|
 436 posts |
Godenzoon 12-02-2010 om 17:53 |
|
|
|
|
|
|
Jha rommedahl is wel een speler die waarde toont voor de ploeg met zyn snelheid.en inderdaad een speler die niet zit te zagen over geld.niet dat dat nodig is denk ik! |
Eens Ajacied, altijd Ajacied |
|
| |
|
|
|
 1194 posts |
Erelid 12-02-2010 om 19:35 |
|
|
|
|
|
|
Ik ben het hier mee eens.
Rommedahl is een jongen die nooit klaagt en keurig op zijn kans. Daarnaast begint hij steeds beter te spelen en hij veroorzaakt al tijden geen zucht meer als ik zie dat hij start. Tegen Twente zag ik weer eens de Dennis van PSV, hij was sneller als de bal. Een lach richting de F-Side en 410, prachtige vent. |
|
| |
|
|
|
 18 posts |
Godenzoon 13-02-2010 om 13:40 |
|
|
|
|
|
|
Rommedahl is een nuttige speler voor Ajax hij is snel en heeft oog voor zijn medespelers. soms mag die wel is meer voor eigen succes gaan maar is een uitstekende team speler en wil bij tekenen en geld inleveren om te blijven dus ik zeg houden die jongen. |
|
| |
|
|
|
 464 posts |
Godenzoon 13-02-2010 om 14:52 |
|
|
|
|
|
|
Rommedahl is een goede voorbeeld van een prof voetballer mogen sommige spelers een voorbeeld aan nemen |
|
|
| |
|
|
|
 3 posts |
Godenzoon 13-02-2010 om 16:34 |
|
|
|
|
|
|
Rommedahl is ajax waardig?
Antw: Jazeker. |
|
| |
|
|
|
WEKELIJKSE POLL |
Wat gaat Ajax doen tegen NAC?
|
VOLGENDE WEDSTRIJD |
NAC Breda - AFC Ajax 11 februari 2012, 20:45 uur Rat Verlegh Stadion Eredivisie |

|
|
VORIGE WEDSTRIJD |
AFC Ajax 0-2 FC Utrecht 5 februari 2012, 12:30 uur Amsterdam ArenA Eredivisie |

|
|
|