Stelling van de week
18 posts
Godenzoon    13-02-2010 om 19:34
Rommedahl is altijd mijn idool geweest,
ik vind hem echt een perfecte aanvaller, zoals jullie als zeggen zeurt nooit, niet zo veel salaris en zou zelfs ze salaris willen inkorten om mogen te voetballen voor Ajax, wat een pracht vent !

52 posts
Godenzoon    14-02-2010 om 18:29
Leuke speler, speelt nog goed en is snel hij is tot nu toe zeker Ajax waardig. Ik vind alleen als Ajax iemand een kans moet geven dat ten koste gaat van een van de aanvallers, dan vind ik dat Rommedahl eruit mag.
Maar we zullen donderdag kijken of hij stand houdt, Wie is erbij ??

1 posts
Godenzoon    15-02-2010 om 11:04
[quote=Tim]Rommedahl is ajax waardig?

Antw: helemaal me eens is gewoon een goede voetballer en heb alles voor ajax over wilt zelf geld in leveren gewoon een echt ajaxcied

8 posts
Godenzoon    17-02-2010 om 16:40

quote: Ruben
'Rommedahl begint Ajax-waardig te worden'

Ik vond Rommedahl altijd al Ajax-waardig. Hij is de beste voor de rechtervlank voor Ajax. Hij is echt een geweldige speler met zijn snelheid en oog voor anderen!

464 posts
Godenzoon    17-02-2010 om 17:24
Rommedahl is Ajax waardig

5 posts
Godenzoon    17-02-2010 om 17:35
ajax waardig gaat te ver.
maar is zeker een handige wissel of backup

464 posts
Godenzoon    17-02-2010 om 17:46

quote: micky

Hoe je het wilt noemen

8 posts
Godenzoon    17-02-2010 om 17:47

quote: micky

Dan volg jij de laatste tijd de wedstrijden van Ajax niet.

1881 posts
Beheerder    18-02-2010 om 11:05
Hij kent z'n beperkingen en weet wat hij wel moet doen en wat hij vooral niet moet doen. Ik vind dat hij de laatste tijd een goede indruk maakt, geen top maar dat mogen we ook niet van hem verwachten.

17 posts
Godenzoon    18-02-2010 om 17:32
Twijfelgevalletje!

Hij heeft zo soms zijn wedstrijden, maar leidt over het algemeen teveel balverlies, balaanname is ook niet altijd subtiel, maar jaa het is toch wel de beste rechtsbuiten die ajax in zijn selectie heeft, want wie zet je daar anders neer, bakircoglu is nog minder balvast en strooit met waardeloze passes keer op keer

156 posts
Godenzoon    19-02-2010 om 14:16
Wat een voorbeeldige voetballer is Rommedahl. Dit seizoen krijgt hij zijn kans en hij heeft het met twee handen aangepakt.

416 posts
Hoofdredacteur    20-02-2010 om 20:47
Nieuwe stelling van 19 t/m 25 februari

'Ajax heeft nog kans op de volgende ronde Europa League'

451 posts
Godenzoon    20-02-2010 om 21:15
Absoluut mee eens!

Als je kijkt hoe ze speelde thuis tegen Juve, zonder een goede Suarez, moet je dat ook kunnen in Turijn. Met een sterke Pantelic en Sulejmani voorin, snelheid gecombineerd met sluwheid.

Daarachter heb je nog een Siem de Jong die uitstekend speelde achter de spitsen. Verdedigend moet je Amauri in de gaten houden met hoge ballen, kort erop zitten, geen ruimte geven
Een Ajacied ben je niet voor even, maar je hele leven!

436 posts
Godenzoon    20-02-2010 om 21:21
als we zo goed spelen en de kansen afmaken die we krygen.dan hebben we zeker een kans.
Eens Ajacied, altijd Ajacied

502 posts
Godenzoon    20-02-2010 om 21:56

'Ajax heeft nog kans op de volgende ronde Europa League'

Kans hebben ze altijd wel. Al is die niet groot naar mijn idee.
Beter dan in de thuiswedstrijd zal Ajax bijna niet kunnen spelen en dat was al niet genoeg. En die Italianen waren ook zeker niet op hun best..
Ik denk dat Juventus het heel koel zal afmaken.

Maarja, hoop doet leven!

αנαx αмѕтєя∂αм: нєℓ∂нαƒтιg, ναѕтвєяα∂єи єи вαямнαятιg

561 posts
Godenzoon    20-02-2010 om 23:13
Zeker hebben we kans maar we moeten wel zorgen dat de kansen die we krijgen ook af maken.
Kop omhoog , Borst vooruit , Wij zijn Ajax!!

933 posts
Site legende    20-02-2010 om 23:15
Een kans is er zeker en aan de vechtlust zal het ook niet liggen nu we tegen een sterke tegenstander moeten. Toch denk ik dat het gemis van Suárez te groot zal zijn om Juve eruit te knikkeren. Ik gok op een 1-1 gelijkspel daar in Turijn.

8 posts
Godenzoon    21-02-2010 om 10:49
Hoewel Ajax thuis goed speelde, denk ik toch dat de kans zeer klein is. Buffon is een zeer goede keeper en Ajax moet er minimaal 2 maken. En ik kan me niet voorstellen dat zij er geen maken.

Een 0-2 eindstand is denk ik niet meer mogelijk, zij scoren echt wel, zoals ik al zei, dus is het maar hopen op een 1-2 en dan een goede verlenging.

Als het maar niet op strafschoppen uitloopt, want daar is Ajax volgens mij lang niet zo goed in als Juventus.

17 posts
Godenzoon    21-02-2010 om 21:00
We blijven positief.. het wordt erg moeilijk, maar we gaan er gewoon vol voor.. Amauri dit keer beter dekken.. ai ai vertongen!

5 posts
Godenzoon    23-02-2010 om 10:47

quote: Wesley
Een kans is er zeker en aan de vechtlust zal het ook niet liggen nu we tegen een sterke tegenstander moeten. Toch denk ik dat het gemis van Suárez te groot zal zijn om Juve eruit te knikkeren. Ik gok op een 1-1 gelijkspel daar in Turijn.

We hebben Pantelic ook weer terug, en Suarez is in topwedstrijden zoals deze toch niet heel goed.... Dus het moet kunnen. Ik denk een verlenging.

INLOGGEN
WEKELIJKSE POLL
Wat gaat Ajax doen tegen NAC?
Winnen
Gelijkspelen
Verliezen
VOLGENDE WEDSTRIJD
NAC Breda - AFC Ajax

11 februari 2012, 20:45 uur
Rat Verlegh Stadion
Eredivisie

VORIGE WEDSTRIJD