|
 400 posts |
Godenzoon 03-07-2009 om 19:19 |
|
|
|
|
|
|
+ heb al vanaf woensdag vankantie
*donderdag niet veel gedaan beetje game en luieren
*vrijdag me nieuwe pc opgehaald
+ en nu game!  |
|
| |
|
|
|
 965 posts |
Hoofdredacteur 05-07-2009 om 19:32 |
|
|
|
|
|
|
- Federer wint Wimbledon
+ Wel een legendarische partij gezien. |
|
|
| |
|
|
|
 377 posts |
Site legende 05-07-2009 om 19:47 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Maurice | - Federer wint Wimbledon
wat is er mis met Federer, was toch voor hem. ook al speelde roddick een geweldige partij, gewoon geen 1 keer gebroken worden... |
|
|
| |
|
|
|
 40 posts |
Godenzoon 05-07-2009 om 20:07 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Maurice | - Federer wint Wimbledon
mee eens!!!
heb gewoon iets tegen federer!!! |
|
| |
|
|
|
 965 posts |
Hoofdredacteur 05-07-2009 om 21:47 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Silvester | [...]
wat is er mis met Federer, was toch voor hem. ook al speelde roddick een geweldige partij, gewoon geen 1 keer gebroken worden... |
Federer heb ik nooit gemogen. Ik hou meer van tennissers als Nadal en Del Potro. |
|
|
| |
|
|
|
61 posts |
Godenzoon 05-07-2009 om 22:18 |
|
|
|
|
|
|
Ik heb egt een hekel aan Nadal, Ik ben altijd voor Federer. Alleen kijk ik 3 keer in het jaar tennis.  |
|
| |
|
|
|
 1194 posts |
Erelid 05-07-2009 om 23:08 |
|
|
|
|
|
|
+ Pro Cycling Manager, zo heerlijk spel. Ben met de Rabobank nu bij de TdF. Mijn ploeg voor 2010 is al gecontracteerd. Menchov rijd in de bolletjestrui (4e in AK), Freire in het groen en Gesink bijna in het wit.
+ Andy Roddick, weer op de weg terug. Mooi om te zien dat twee voormalig nummers één van de wereld zich weer terugvechten naar de top. (Ik heb het ook over Hewitt)
- Roger Federer, zo nep. Speelt maar een goede game op Roddick's service. Echt jammer. Andy had veel meer verdiend. Nja, toen RF een vijfsetter van Nadal won was het jaar erop omgedraaid. Nu dan maar met Roddick.
- Wakker worden. 6 uur thuis, 12 uur wakker worden en dan kan je er niet uitkomen en ook niet verder slapen. Tip van 't huis, een koude douche. Echt waar! Een koude douche doet worderen. En melk, veel melk zuipen, net als die nacht ervoor. Op dat tempo.  |
|
| |
|
|
|
470 posts |
Godenzoon 06-07-2009 om 00:50 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Martijn | - Roger Federer, zo nep. Speelt maar een goede game op Roddick's service. Echt jammer. Andy had veel meer verdiend. Nja, toen RF een vijfsetter van Nadal won was het jaar erop omgedraaid. Nu dan maar met Roddick.
|
Hoewel ik ook voor Roddick was, kan ik niet zeggen dat Federer maar één goede game heeft gespeeld. Sommige games in de 5e set waren fantastisch met 4 aces in één game. Hij heeft toch 50 aces gemaakt, zegt wel wat. Maarja ik zag toch liever Roddick winnen |
|
| |
|
|
|
 52 posts |
Godenzoon 07-07-2009 om 13:01 |
|
|
|
|
|
|
+ Team tijdrit, altijd leuk
- Net gewerkt, zo kut in de tomaten... :S |
Ééns Ajacied, Altijd Ajacied! |
|
| |
|
|
|
 1194 posts |
Erelid 07-07-2009 om 14:10 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Michel | [...]
Hoewel ik ook voor Roddick was, kan ik niet zeggen dat Federer maar één goede game heeft gespeeld. Sommige games in de 5e set waren fantastisch met 4 aces in één game. Hij heeft toch 50 aces gemaakt, zegt wel wat. Maarja ik zag toch liever Roddick winnen |
Federer speelde alleen in zijn break-game op Roddick een goede game op zijn service. Zijn eigen games, tsja, dan was hij soms briljant. |
|
| |
|
|
|
 181 posts |
Godenzoon 07-07-2009 om 16:14 |
|
|
|
|
|
|
+ Proefwerkweek voorbij
+ Thimothée Atouba naar Ajax 
- gezeik van m'n ouders weer aanhoren   |
|
| |
|
|
|
 965 posts |
Hoofdredacteur 08-07-2009 om 01:04 |
|
|
|
|
|
|
+ Atouba is Ajacied
+ 1-7 gewonnen van WKE
+ Bonussen van Real Madrid |
|
|
| |
|
|
|
 1368 posts |
Beheerder 08-07-2009 om 01:54 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Maurice | + Atouba is Ajacied
+ 1-7 gewonnen van WKE
+ Bonussen van Real Madrid |
x2! Echt relaxed. Eindelijk weer een linksback  |
|
|
| |
|
|
|
 1194 posts |
Erelid 08-07-2009 om 10:13 |
|
|
|
|
|
|
- Tandarts, vandaag twee gaatjes laten vullen. Er stond er een op de kalender, maar de tandarts constateerde dat er een oude vulling aan het lekken was, dus die pakte hij meteen even mee.
+ Lekkende vulling, me kies is nu wel weer mooi wit.
+ Lance Armstrong, wat een klasse. Ik geniet gewoon van die man, prachtig om hem weer in Le Tour te zien.
- De etappe van vandaag, zal ongetwijfeld Mark Cavendish worden. Ik wil Oscar Freire zien!
- Werken, moet van vijf tot acht even werken. Totaal nutteloos, drie uurtjes werken. Mja, toch een beetje geld verdienen.
+ De rest van de dag vrij, mooi Pro Cycling Manager spelen. |
|
| |
|
|
|
 99 posts |
Godenzoon 08-07-2009 om 11:01 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Martijn | - Tandarts, vandaag twee gaatjes laten vullen. Er stond er een op de kalender, maar de tandarts constateerde dat er een oude vulling aan het lekken was, dus die pakte hij meteen even mee.
+ Lekkende vulling, me kies is nu wel weer mooi wit.
+ Lance Armstrong, wat een klasse. Ik geniet gewoon van die man, prachtig om hem weer in Le Tour te zien.
- De etappe van vandaag, zal ongetwijfeld Mark Cavendish worden. Ik wil Oscar Freire zien!
- Werken, moet van vijf tot acht even werken. Totaal nutteloos, drie uurtjes werken. Mja, toch een beetje geld verdienen.
+ De rest van de dag vrij, mooi Pro Cycling Manager spelen. |
Van welk jaar heb ji pcm ik 2006 en denk dat freire wint caverndish die heeft zig gister helemaal kapot gereden met de ploegentijdrit de laaste paar kilometer |
Rood wit Kampioen! |
|
| |
|
|
|
 52 posts |
Godenzoon 08-07-2009 om 13:28 |
|
|
|
|
|
|
| quote: kampioen! | [...]
Van welk jaar heb ji pcm ik 2006 en denk dat freire wint caverndish die heeft zig gister helemaal kapot gereden met de ploegentijdrit de laaste paar kilometer |
Als Cavendish niet wint, zal het wel tussen Ciolek en Hushovd gaan  Maarja, Freire heeft opzich wel een kans.. |
|
| |
|
|
|
 1194 posts |
Erelid 08-07-2009 om 13:29 |
|
|
|
|
|
|
| quote: kampioen! | [...]
PCM 2009 |
|
| |
|
|
|
 186 posts |
Godenzoon 08-07-2009 om 14:04 |
|
|
|
|
|
|
Welk team heb je, ik rijd zelf met BNP Paribas. |
|
|
| |
|
|
|
 1194 posts |
Erelid 08-07-2009 om 14:36 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Hans | Welk team heb je, ik rijd zelf met BNP Paribas. |
De Rabobank natuurlijk. Heb tijdens me eerste seizoen hopeloos gefaald. Zowel de Giro, Tour en Vuelta niet gewonnen, hoewel Menchov de Vuelta leek te winnen maar na een valpartij uitviel. Daarna ben ik ontslagen. Ben vandaag opnieuw begonnen. |
|
| |
|
|
|
 52 posts |
Godenzoon 08-07-2009 om 18:10 |
|
|
|
|
|
|
Waar valt PCM '09 te downloaden??  |
|
| |
|
|
|
WEKELIJKSE POLL |
Wat gaat Ajax doen tegen NAC?
|
VOLGENDE WEDSTRIJD |
NAC Breda - AFC Ajax 11 februari 2012, 20:45 uur Rat Verlegh Stadion Eredivisie |

|
|
VORIGE WEDSTRIJD |
AFC Ajax 0-2 FC Utrecht 5 februari 2012, 12:30 uur Amsterdam ArenA Eredivisie |

|
|
|