Zelf Gevonden Ajaxnieuws!
270 posts
Godenzoon    11-09-2009 om 13:52
Pantelic ontvangt werkvergunning en is inzetbaar

Marko Pantelic mag dit weekend zijn debuut maken in de Nederlandse Eredivisie. De Servische aanvaller, die door Ajax op de valreep werd ingelijfd, is eindelijk in het bezit van de benodigde papieren en is daarom speelgerechtigd voor het duel tegen NAC Breda van aankomende zondag.

Het is overigens nog niet zeker of trainer Martin Jol de spits ook op zal nemen in zijn selectie. Pantelic speelde al lange tijd geen wedstrijden, en hield slechts zijn conditie op peil in zijn vaderland. Zaterdag zal de Haagse oefenmeester een besluit nemen over het wel of niet selecteren van de dertigjarige spits.

Mocht Jol zondag gebruik gaan maken van Pantelic, dan verhuist Luis Suárez waarschijnlijk weer naar de rechterkant van de voorhoede. De Uruguayaan fungeerde de afgelopen maand als middelste spits, maar gedijt volgens zijn trainer beter op de vleugel. Pantelic speelt echter zijn hele leven al als ‘nummer 9’.

bron: Voetbalzone.nl

[Bewerkt door rickjeh op 11-09-2009 om 13:53]

436 posts
Godenzoon    11-09-2009 om 21:11
Jol hekelt mentaliteit Emanuelson
Martin Jol heeft gereageerd op een uitspraak van Urby Emanuelson. Dat meldt Sportweek. De multifunctionele Ajacied zou zich niet meer willen richten op de linksbackpositie, maar volgens de Scheveningse trainer mag Emanuelson dat niet zelf beslissen.
'Urby moet zijn mentale deur niet dichtgooien', aldus Jol. 'Urby is een getalenteerde voetballer en hoort gewoon iedere week te spelen. Als ik hem nodig heb, dan speelt hij gewoon. Ook als ik een beroep op hem doe als linksback.'

Jol denkt dat Emanuelson als linksback het WK 2010 in Zuid-Afrika kan halen. 'Als voetballer moet je óók zien waar je kansen liggen. Ik denk dat hij zich kan meten met Braafheid en Van Bronckhorst. De concurrentie op de positie links voorin is enorm in Oranje. Maar er is verder geen Nederlandse speler die goed linksback, linkshalf én linksbuiten kan spelen.

BRON:www.ajaxclub.nl

Eens Ajacied, altijd Ajacied

436 posts
Godenzoon    14-09-2009 om 18:10
14 september 2009
De historische letters die de clubnaam vormen, uit het oude stadion de Meer, schitteren sinds deze maandag boven de hoofdingang van Ajax.
De letters a j a x stonden nog op de Meer toen Ajax het stadion aan de gemeente verkocht. Na twaalf jaar omzwervingen kwamen de letters vorig jaar terug bij de club.

De letters, waarvan een replica op de Toekomst hangt, werden gerepareerd en vandaag in ere hersteld. De grote rode letters hebben een mooi plek gekregen boven de Ajax-hoofdingang, in de ArenA. Daar komen de letters a j a x en de club na al die jaren weer bij elkaar.

Bron:www.Ajax.nl (ook foto's op ajax.nl)

52 posts
Godenzoon    15-09-2009 om 01:26
Van den Boog: 'Ajax blijft zoeken naar versterkingen'

Ajax blijft de komende tijd op zoek naar versterkingen om weer terug te komen op Europees topniveau. Dat zei algemeen directeur van Ajax, Rik van den Boog, in de uitzending van Studio Ajax op AT5. De Amsterdammers richten zich voor de komende transferperiodes met name op het vinden van een ‘typische’ Ajax-spits en een centrale verdediger met leidinggevende capaciteiten.
"Het is lang zoeken", vertelde Van den Boog. "Emotionele aankopen moeten we niet doen. En als het niet de juiste is, moeten we ze niet aankopen. [...] We zullen geen extreme bedragen meer uitgeven voor spelers, omdat dat simpelweg niet nodig is." Zo beklaagde trainer Martin Jol zich meermaals over de hoge transfersom van aanvaller Miralem Sulejmani, waardoor hij deze zomer niet elke willekeurige speler kon halen.

Van den Boog gaf daarnaast aan dat het 'm niet in het aantal topspelers zit, maar in het team. Daarvoor dient de selectie wel in omvang teruggebracht te worden. “Van een aantal spelers die niet aan bod komen, zullen we de komende tijd afscheid gaan nemen. Dan wel naar een andere club, dan wel als hun contract afloopt." Daarbij moet gedacht worden aan spelers als Bruno Silva, Rasmus Lindgren en Oleguer Presas.

Jol gaat nu wekelijks spelers teleurstellen. De trainer heeft een selectie van 28 man, maar wil maar met 23 spelers aan de slag. Iedere week zal hij daarom vijf spelers naar de beloften sturen. De coach haalde enkele nieuwe krachten op, maar zag dat er slechts een paar onbruikbare spelers vertrokken. Jong Ajax moet nu uitkomst gaan bieden. Aanwinsten Kerlon en Zé Eduardo beginnen overigens sowieso bij dit elftal.

Bron: Voetbalzone

639 posts
Godenzoon    15-09-2009 om 15:04
Zuid-Koreaans international waait aan bij Ajax
Geschreven op dinsdag, 15 september om 08:06

Ajax heeft Hi Yung (19) op proef. De Zuid-Koreaanse jeugdinternational traint een week mee met Jong Ajax en speelt dinsdagmiddag met dat elftal een oefenwedstrijd tegen Ajax A1. "Hij heeft tot dusver een goede indruk gemaakt. We zijn zeer geïnteresseerd", stelt Martin Jol in De Telegraaf over de Aziatische stagiair.
Mocht Ajax besluiten de tiener aan te trekken, dan is de spits echt figuurlijk komen aanwaaien. De fysiek sterke aanvaller reisde enkele weken geleden op de bonnefooi van Seoul naar Amsterdam om zijn voetbalgeluk in Europa te beproeven en vroeg bij het trainingsveld naast de ArenA aan Jol of hij eens mocht meetrainen.

"Hij kwam elke dag terug", vertelt Jol in de ochtendkrant. "En omdat ik dat wel mooi vond en inmiddels had begrepen dat hij jeugdinternational was, heb ik hem naar Jong Ajax gestuurd. Pieter Huistra was zo enthousiast, dat we hem nu hebben uitgenodigd voor een proefperiode." Het is niet bekend wanneer Ajax de knoop doorhakt

Bron :www.voetbalzone.nl
AFC AJAX AMSTERDAM KAMPIOEN 2010/2011. ***

10 posts
Godenzoon    16-09-2009 om 00:11
Ook nieuwe letters voor Bobby Haarms

Gisteren werden boven de kantooringang van Ajax de gerestaureerde letters afkomstig uit De Meer opgehangen.
U weet wel, die letters die door Ajaxlife.nl op Marktplaats werden gevonden.
De restauratie van de letters is waarschijnlijk een packagedeal geweest, want ook de Bob Haarms Tribune op De Toekomst werd opgesierd met nieuwe letters.
Zodat Bob op een chique manier zicht kan houden op zijn Ajax.

Bron: Ajaxlife.nl

[Bewerkt door Robert76 op 16-09-2009 om 00:13]

171 posts
Godenzoon    16-09-2009 om 14:01
Pantelic: ‘Ajax en PSV zijn onvergelijkbaar’

De nieuwste Ajax-aanwinst Marko Pantelic heeft zich op niet te misstane wijze voorgesteld aan het Nederlandse publiek. De Servische aanvaller vertelt in de nieuwe editie van Voetbal International over zijn plannen en ambities bij de Amsterdammers. In het vraaggesprek laat hij ook de mogelijkheid niet onbenut om op eigenzinnige wijze de verhoudingen binnen het Nederlandse voetbal aan te stippen.

Zo stelt Pantelic dat hij niet voor een andere club dan Ajax zou hebben gekozen. “Hoe vaak is PSV Europees kampioen geworden? En hoe vaak Ajax? Nou zie je. Dat is niet te vergelijken. Ajax heeft 29 titels en hoeveel heeft PSV er? Dat zegt alles. Voor mij zijn het onvergelijkbare grootheden”, vindt hij. “Ajax heeft de grootste traditie. De grootste naam. De opvallendste stijl van spelen. Niet dat ik iets tegen PSV of de andere clubs heb, maar de statistieken en de historie zeggen alles.”

De oud-speler van onder meer Hertha BSC en Paris Saint-Germain wil Ajax helpen om terug te keren naar de absolute top. “Ik heb de grote episode meegemaakt. Dat ze Europees kampioen werden en de wereldtitel wonnen. Ik wist verder niets van Ajax of de Nederlandse competitie, maar de historie kent iedereen. Die zegt genoeg. Ze hebben nu een paar jaar niks gewonnen, maar normaal strijden ze voor de eerste plaats. Ik kom ze daar bij helpen.”

“De fans vragen altijd maar één ding: winnen!”, gaat hij verder. “Dan hebben ze de juiste persoon gehaald, want zo denk ik ook. Ik weet dat ze al vijf jaar geen kampioen meer zijn geworden. In mijn hart en ziel ben ik een winnaar. Ik wil prijzen. Voetbal is voor mij een spel, een hobby. En geen baan alleen om geld te verdienen.”

Bron: www.voetbalzone.nl

436 posts
Godenzoon    20-09-2009 om 14:47

--------------------------------------------------------------------------------
Buitensporig politiegeweld op VAK410

Het zal vele mensen ontgaan zijn maar donderdag na afloop van de wedstrijd waren er schermutselingen op het vak waar de ULTRAS van VAK410 zich bevinden. Sommigen zullen na de wedstrijd de beveiliging en de politie wel gezien hebben maar ze hebben niet gezien wat er gebeurde op het vak, zo’n 25 minuten na de wedstrijd. Zoals men weet word er op VAK410 de zogenaamde ULTRAS-mentaliteit gehanteerd. En dan kan er weleens vuurwerk worden afgestoken, zoals gisteren ook gebeurde…..

Enkele fakkels werden ontstoken en de sfeer was prima. De sfeer was misschien wel meer dan prima, als je in aanmerking neemt dat je na een baggerwedstrijd 0-0 speelt en toch 90 minuten lang continu je club blijft
aanvuren. Welke sfeer zou er wel niet hangen in het stadion als wij de 1-0 hadden gemaakt. Doet ons denken aan Sparta thuis.

Maar goed, terug naar waar we waren. Na afloop van de wedstrijd gaat iedereen naar buiten en de beveiliging en de politie besluit om hardhandig in te grijpen en men probeert enkele jongens op te pakken de die zij als verdachte zien voor het afsteken van het vuurwerk. Het lukt ze op dat moment niet, want iedereen staat voor en door elkaar en men gaat gezamelijk terug het vak op. Een andere groep word tegen gehouden op de omloop en kan niet meer het vak op. Inmiddels lijkt het erop alsof het hele tema vam de “voetbaleenheid”
oftewel de supportersbegeleiders van de Amsterdamse politieer is, geholpen door de gehele beveilliging. Op het vak staat nog een mannetje of 15 waaronder ook de persoon die ze willen hebben.

Minuten lang wordt er gepraat met zowel stewards als politie. Er wordt via één van de jongens contact gezocht met de comandokamer, maar ze zijn er zeker van dat hij een fakkel heeft afgestoken en dat ze hem graag mee willen nemen. Maar zolang er geen bewijs is, en er alleen maar gepraat wordt, kunnen ze niks doen. Want wie zegt dat hij een fakkel heeft afgestoken, er is geen bewijs?

Voor de politie - onderleiding van de bekende Rob Mooij - durt het te lang en ze besluiten dat het tijd is om keihard in te grijpen. De stokken worden gepakt en ze slaan op alles wat los en vast zit. Zelfs jongens die er niks mee te maken hebben, maar gewoon de vlaggen en de drums aan het opruimen waren. Sommigen verdedigen zich nog wel, maar omdat er zoveel politie en beveiliging zich er in gaat mengen is er geen houden aan. Er worden jongens die op de grond liggen geslagen met stokken van de politie. Niet door één “diender”, maar door meerdere tegerlijkertijd. En zelfs als gasten weerloos op de grond liggen worden ze zelfs op hun hoofd en gezicht geslagen. Er is geschreeuw van beide kanten. Er wordt gewoonweg zeer agressief gehandeld door de politie. Dit kan gewoon echt niet, ze zijn echt te ver gegaan.

Uiteindelijk zijn er twee arrestaties verricht. Eén supporter word dezelfde avond nog vrijgelaten en laat zich direct behandelen in het ziekenhuis vanwege de vele blauwe plekken en striemen , een gekneusde hand en een gekneusde voet. De andere supporter die ze als verdachte zagen is de volgende dag pas vrijgelaten. Met het buitensporige geweld van de politie donderdag avond is men echt veel te ver gegaan. We nemen aan dat dit ook te zien was in de commandokamer. Er is inmiddels aangifte gedaan namens één van de supporters vanwege dit buitensporige en onnodige geweld.

De laatste tijd gaat het steeds vaker te ver. Zowel met betrekking tot het optreden van de politie als van de beveiliging. Was het eerst op het oude VAK410, het daarnaast gelegen vak 411, toen vak 423 en nu weer dit.

Eens moet het afgelopen zijn!

Bron:www.vak410.nl
Eens Ajacied, altijd Ajacied

146 posts
Redacteur    04-10-2009 om 10:13
Forlán raadt suárez aan niet in winterstop de vertrekken.
Voetbalzone - 4 oktober 2009

Diego Forlán raadt Luis Suárez, zijn aanvalspartner in het nationale team van Uruguay, aan het seizoen af te maken bij Ajax alvorens zich te richten op een transfer naar het buitenland. "Het heeft geen zin voor Luis om in de winter uit Nederland te vertrekken", vertelt de aanvaller van Atlético Madrid aan De Telegraaf. " Hij speelt in een goede competitie, bij een goede club met een goede trainer."
"In Amsterdam kan hij in alle rust werken aan de verbetering van zijn kwaliteiten." Forlán en Suárez zijn er deels verantwoordelijk voor dat Uruguay nog kans maakt op een WK-ticket. "Ik weet hoe hij over mij denkt", vervolgt de blonde aanvaller. "We zijn heel close. Bij het nationale elftal, maar ook in Europa. Luis is al een paar keer op bezoek geweest bij me in Madrid. Ik geloof zeker dat hij met zijn kwaliteiten de stap kan maken naar een grote competitie als de Primera División."

"Hij maakt gemakkelijk doelpunten en wordt misschien wel mijn opvolger als winnaar van de Gouden Bal." Forlán maakte afgelopen seizoen liefst 32 doelpunten in de Spaanse competitie, en daarmee bleef hij Samuel Eto'o nipt voor. "Natuurlijk zal er interesse voor Luis ontstaan als hij zo blijft scoren", weet Forlán. "Hij wordt zelfs al in verband gebracht met Barcelona, hoorde ik onlangs. Toch voor zijn persoonlijke ontwikkeling adviseer ik hem om eerst het seizoen bij Ajax af te maken."

"Luis is leergierig en jong. Zijn tijd komt zeker. Als hij geduld heeft, komt hij bij zijn nieuwe club misschien binnen als topscorer van een land of zelfs van Europa. Zoiets kan een groot verschil maken qua acceptatie bij een grote club. Luis weet dat ook en daarom denk ik dat ze bij Ajax niet hoeven te vrezen voor een tussentijds vertrek van hun topscorer. Ik adviseer hem in ieder geval om het seizoen bij Ajax af te maken."

AFCA Kampioen 10'11

108 posts
Godenzoon    06-10-2009 om 13:32
Boulahrouz stuurt open sollicitatie naar Ajax
05-10-09
In de carrière van Khalid Boulahrouz speelt Martin Jol een belangrijke rol. Jol haalde Boulahrouz, tegenwoordig spelend voor VfB Stuttgart, in 2000 naar RKC Waalwijk. Daar groeide de verdediger, die overkwam van de reserves van AZ, uit tot vaste waarde met transfers naar HSV, Chelsea, Sevilla en VfB Stuttgart als gevolg. In het magazine Helden praat Boulahrouz onder meer over zijn relatie met Jol.
AjaxF-side.NL
"Ik sprak Jol onlangs nadat hij had getekend bij Ajax. Wij zijn nog steeds heel goed met elkaar. Altijd als hij ergens is, wordt de link gelegd tussen Jol en mij. Los van ons goede contact, zou ik graag ooit voor Ajax spelen. Prachtige club, prachtig shirt."

33 posts
Godenzoon    07-10-2009 om 22:12
Ajax-Feyenoord niet op groot scherm in Kuip

Supporters van Feyenoord zullen de uitwedstrijd tegen Ajax thuis, of in de kroeg, moeten bekijken. Een plan om de wedstrijd uit te zenden op groot scherm in de Kuip, is van tafel geveegd door de gemeente Rotterdam.
Als gevolg van een besluit van de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam mogen fans van Ajax en Feyenoord de komende vijf jaar niet naar de uitduels van de klassieker. Feyenoord en de supporters dachten door een scherm in het stadion op te stellen een oplossing te hebben gevonden, maar de gemeente denkt daar anders over. Het duel tussen Ajax en Feyenoord staat gepland voor 1 november.
(¯`·._.·[¥¤µ·££ Ñ€v€® wð£|< ð£øñ€]·._.·´¯)

108 posts
Godenzoon    10-10-2009 om 22:05
Europa League: mogelijk omkoopschandaal in Ajax-poule
10-10-09

Dan Alexa, aanvoerder van het Roemeense FC Timisoara, heeft vrijdag een opmerkelijke uitspraak gedaan in een televisieprogramma. Alexa meldde dat hem een bedrag van 500.000 euro is aangeboden voor het Europa League-treffen met Dinamo Zagreb, ruim één week geleden.

AjaxF-side.NL
De aanvoerder zou het bedrag van een afgevaardigde van de Kroatische club ontvangen, indien hij een strafschop zou veroorzaken in het duel. De speler stelde in het programma met klem dat hij het lucratieve aanbod heeft afgeslagen. Dinamo Zagreb won de wedstrijd overigens eenvoudig met 3-0 en scoorde niet uit een strafschop. De Kroatische club sprak zaterdag de beschuldiging van Alexa tegen, maar Timisoara wil de zaak voorleggen aan de UEFA. Beide teams zitten in de groep bij Ajax.

108 posts
Godenzoon    11-10-2009 om 12:51
Verhoeven vader geworden
11-10-09

Nadat Jeroen Verhoeven zijn droom afgelopen zomer in vervulling zag gaan omtrent zijn transfer naar Ajax, heeft er in het leven van de doelman opnieuw een heugelijke gebeurtenis plaatsgevonden. Verhoeven is namelijk vader geworden van een zoon genaamd Bodhi. De kleine Verhoeven is direct toegevoegd aan het ledenbestand van de Ajax kidsclub, en wij willen via deze weg Jeroen en zijn vrouw van harte feliciteren met Bodhi en hun heel veel geluk wensen. Succes met de flessen pap en laat de pizza nog maar even achterwege Jeroen!!
AjaxF-side.NL

108 posts
Godenzoon    11-10-2009 om 12:54
Suárez scoort ook voor winnend Uruguay: woensdag beslissing tegen Argentinië
11-10-09

Door een doelpunt van Luis Valencia in de 67ste minuut leek Ecuador de vierde plaats in handen te houden. Uruguay balanceerde op de rand van de afgrond, maar de virtuele uitschakeling voor het WK duurde slechts twee minuten. Ajacied Luis Suarez bracht de stand in de 69ste minuut alweer in evenwicht. En in blessuretijd pakten de gasten zelfs nog de winst. Diego Forlán benutte een strafschop: 1-2.
AjaxF-side.NL
Uruguay staat door de 1-2 winst op Equador op de 5e plek, 4e staat Argentinië dat woensdag naar Uruguay reist voor het laatste duel voor beide landen. Die wedstrijd wordt erop of eronder: De winnaar van dát duel plaatst zich als 4e land uit Zuid-Amerika voor het WK.

108 posts
Godenzoon    11-10-2009 om 15:11
'Huntelaar in januari weg bij AC Milan'
11-10-09

Amper twee maanden na zijn presentatie zou AC Milan al spijt hebben van de komst van Klaas-Jan Huntelaar. Volgens de Corriere dello Sport wordt de Achterhoeker in januari op de transferlijst geplaatst.

AjaxF-side.NL
AC Milan scoorde dit seizoen in totaal zes keer in officiële duels en onder geen van die doelpunten stond de handtekening van Huntelaar. Naar verluidt willen de Rossoneri de international inzetten als wisselgeld om de komst van Adriano (Flamengo), Luca Toni (Bayern München) of Roman Pavlyuchenko (Tottenham Hotspur) mogelijk te maken.

AC Milan nam Huntelaar in augustus over van Real Madrid, waar hij na zes maanden overbodig werd verklaard door de komst van onder anderen Cristiano Ronaldo, Kaká en Karim Benzema. Het contract van de aanvaller bij de club uit Lombardije loopt tot halverwege 2013.

Bron: sportweek.nl

171 posts
Godenzoon    13-10-2009 om 13:56
Hiddink wil wat voor Ajax gaan betekenen

Guus Hiddink was jarenlang aan PSV verbonden, maar wat de Achterhoeker betreft sluit dat een overgang naar Ajax niet uit. De huidig bondscoach van Rusland geeft aan dat hij in de toekomst best wat voor de Amsterdamse club wil gaan betekenen. “Daar wil ik me best doorheen knuppelen”, zei Hiddink in gesprek met Sportweek.

De succescoach werd in het verleden al enkele malen met Ajax in verband gebracht, maar tot een samenwerking kwam het tot dusver nog niet. Volgens Hiddink liep het in het verleden onder meer mis tussen hem en de Amsterdamse club omdat verschillende Ajax-directeuren hem benaderden zonder een bedrijfsmatige aanpak.

“Laat voorzitter Uri Coronel me nou bellen namens de club, dan blijft het overzichtelijk”, vertelde Hiddink. “Plannen we een afspraak met Rik van den Boog (algemeen directeur van Ajax, red.). Natuurlijk zit ik nu vast aan Rusland, maar ik zou in de toekomst best door Ajax heen willen knuppelen.” Het contract van Hiddink, die eerder al aangaf ooit nog terug te willen keren naar de Engelse Premier League, loopt nog een jaar door.

Bron: Voetbalzone

55 posts
Godenzoon    22-10-2009 om 17:36
Arsenal keen on young Ajax star
(in het engels maar toch een handig bericht dacht ik )

Arsene Wenger is keeping tabs on Ajax defender Gregory van der Wiel.

Gunners boss Wenger has sent scouts to spy on the 21-year-old right back after van der Wiel’s impressive recent form saw him break into the Dutch national team.

Van der Wiel first caught the eye when Arsenal were watching Belgian defender Thomas Vermaelen before his £8.5million switch from Ajax to the Emirates in the summer.

Wenger is now monitoring van der Wiel who is also being watched by Atletico Madrid and Barcelona with Ajax putting him in the £7m bracket.

French international Bacary Sagna is established as Arsenal’s first-choice right-back but has endured a difficult start to the season and is currently battling with versatile Emmanuel Eboue for his place in the starting line-up.

Wenger wants to have strength in all areas and believes the 6ft defender has a bright future.

Wenger has already had success after signing Vermaelen and Robin van Persie from the Dutch league and he is developing a strong scouting network in Holland to keep tabs on players.

Bron: the Daily Mirror

[Bewerkt door Nick op 22-10-2009 om 17:41]

146 posts
Redacteur    01-11-2009 om 10:54
Ferguson wil Luis Suárez.
Nu.nl - 1 november 2009. 10:35

AMSTERDAM - Manchester United heeft in de zoektocht naar een nieuwe aanvaller zijn oog laten vallen op Luis Suarez. Dit meldt de Times zondag op zijn website.

Na het vertrek afgelopen zomer van Cristiano Ronaldo en Carlos Tevéz zou trainer Sir Alex Ferguson de Uruguayaan in de winterstop naar Engeland willen halen. Ook andere clubs hebben interesse, meldt de Engelse krant.

Stadsgenoot Manchester City, AC Milan en Internazionale houden de ontwikkelingen in de gaten. De Mancunians zouden naar verluidt 35 miljoen pond overhebben voor Suarez. De aanvaller liet al meerdere malen weten bij Ajax te blijven.

Op een kier

De club houdt de deur voor een mogelijk vertrek op een kiertje. "De technische staf moet de beslissing nemen, maar we zijn voorbereid om goede aanbiedingen te overwegen", aldus algemeen directeur Rik van den Boog. "We willen hem tot het einde van het seizoen hier houden, maar we willen hem ook blij maken."

AFCA Kampioen 10'11

639 posts
Godenzoon    01-11-2009 om 11:34
De aanstaande contractverlenging van José Reina bij Liverpool zal ten koste van Ryan Babel gaan. Alleen door de aanvaller in januari te verkopen, is de Premier League-club in staat Reina een weeksalaris van 105.000 euro te betalen. Babel heeft zijn laatste krediet bij Rafa Benítez verspeeld. De coach zou met een bod van zeven miljoen euro van Ajax instemmen als de Amsterdamse club zich in januari daadwerkelijk meldt. (News of the World)

Bron:Voetbalzone
AFC AJAX AMSTERDAM KAMPIOEN 2010/2011. ***

1 posts
Godenzoon    17-11-2009 om 11:55
Vraag het aan Rik van den Boog

Algemeen directeur Rik van den Boog is eindverantwoordelijk voor álles wat er bij Ajax gebeurt. Elf maanden na zijn ‘debuut’ in de Arena wordt het dan ook de hoogste tijd hem eens even goed aan de tand te voelen. Dat vond Rik ook.

Aanstaande vrijdag 20 november staat daarom een groot supportersinterview gepland dat in de Ajax Life (27 november op de mat) en deels op de website verschijnt.

Heb jij een Ajax-vraag over het aan- en verkoopbeleid, de totstandkoming van de toegangsprijzen, scouting, jeugdopleiding, Europese toekomst, samenwerkingsverbanden, het eerste elftal, de sfeer tijdens directievergaderingen, supportersbelangen of iets anders wat je altijd al wilde vragen, vul dan hier je vraag in. De meest originele inzending wordt beloond met een Ajax Life-prijzenpakket.

Vul het formulier in, stel je vraag en maak kans op dat mooie prijzenpakket.

http://www.ajaxlife.nl/evenement/detail/55

INLOGGEN
WEKELIJKSE POLL
Wat gaat Ajax doen tegen NAC?
Winnen
Gelijkspelen
Verliezen
VOLGENDE WEDSTRIJD
NAC Breda - AFC Ajax

11 februari 2012, 20:45 uur
Rat Verlegh Stadion
Eredivisie