|
|
|
|
451 posts |
Godenzoon 24-02-2010 om 20:50 |
|
|
|
|
|
|
Huntelaar helpt AC Milan weer aan de 3 punten!
Wat vinden jullie nou, moet hij in de basis, bovem Borrielo, of moet hij op de bank als 2/3e spits blijven? |
| Een Ajacied ben je niet voor even, maar je hele leven! |
|
| |
|
|
|
 171 posts |
Godenzoon 24-02-2010 om 21:28 |
|
|
|
|
|
|
| quote: ActiviaBoy | Huntelaar helpt AC Milan weer aan de 3 punten!
Wat vinden jullie nou, moet hij in de basis, bovem Borrielo, of moet hij op de bank als 2/3e spits blijven? |
Borrielo doet het op het moment ook erg goed, scoorde afgelopen weekend voor de 2e of 3e maal met een omhaal, die man is in topvorm. Huntelaar laat ook hier weer zien dat hij een neusje voor de goal heeft en ik gun het hem van harte maar ik denk dat Borrielo op dit moment de beste keuze is. |
|
| |
|
|
|
 146 posts |
Godenzoon 24-02-2010 om 22:04 |
|
|
|
|
|
|
| quote: ActiviaBoy | Huntelaar helpt AC Milan weer aan de 3 punten!
gewoon de basis in, hij heeft in minuten 5 wedstrijden en een beetje gespeeld en daarin 6 goals gemaakt. dat zijn toch wel statistieken die in zijn voordeel spreken  |
AFCA Kampioen 10'11 |
|
| |
|
|
|
451 posts |
Godenzoon 24-02-2010 om 22:44 |
|
|
|
|
|
|
| quote: m1011 | [...]
Borrielo doet het op het moment ook erg goed, scoorde afgelopen weekend voor de 2e of 3e maal met een omhaal, die man is in topvorm. Huntelaar laat ook hier weer zien dat hij een neusje voor de goal heeft en ik gun het hem van harte maar ik denk dat Borrielo op dit moment de beste keuze is. |
Dat is ook absoluut zo, hij is een goede spits en pakt vaak zijn doelpunten mee, maar als je kijkt wat Huntelaar binnen een paar minuten voor elkaar krijgt meedere wedstrijden achter elkaar.. Dan weet ik zo net nog niet of Borrielo zijn plek nog wel verdiend.. |
| Een Ajacied ben je niet voor even, maar je hele leven! |
|
| |
|
|
|
 217 posts |
Godenzoon 25-02-2010 om 14:02 |
|
|
|
|
|
|
http://www.sport1.nl/Video/106639-fiorentina-ac-milan.html
Voor de mensen die de goal nog niet hebben gezien. |
|
|
| |
|
|
|
WEKELIJKSE POLL |
Moet Frank de Boer een conract voor onbepaalde tijd krijgen?
|
VOLGENDE WEDSTRIJD |
v.v. Oldenzaal - AFC Ajax 4 juli 2012 Sportpark De Thij Vriendschappelijk |

|
|
VORIGE WEDSTRIJD |
Vitesse 1-3 AFC Ajax 6 mei 2012, 14:30 uur Gelredome Eredivisie |

|
|
|
|
|