|
451 posts |
Godenzoon 10-03-2010 om 17:15 |
|
|
|
|
|
|
25 maart a.s moet Ajax tegen het sterk presterend Go Ahead Eagles, uit mijn geboorte stad Deventer  .
Eagles lijkt een echte cupfighter te zijn dit jaar door menig eredivisieclub uit te schakelen.
Wat denken jullie hierover, gaat Eagles deze reeks voortzetten, of is Ajax, logischerwijs, toch degene die de finale haalt? |
| Een Ajacied ben je niet voor even, maar je hele leven! |
|
| |
|
|
|
 436 posts |
Godenzoon 10-03-2010 om 17:32 |
|
|
|
|
|
|
Het zal niet makkelyk worden want ik bekervoetbal weet je nooit.Maar als we zo spelen zoals nu,kunnen we tog niet anders dan winnen.  |
Eens Ajacied, altijd Ajacied |
|
| |
|
|
|
 1194 posts |
Erelid 10-03-2010 om 17:33 |
|
|
|
|
|
|
Bekervoetbal is onvoorspelbaar, maar als Ajax, zeker in deze vorm, de finale niet haalt is dat een regelrechte schande. Ik ga uit van een aardig zege. |
|
| |
|
|
|
416 posts |
Hoofdredacteur 10-03-2010 om 17:45 |
|
|
|
|
|
|
Ajax zal dit seizoen iig de beker pakken, daar ben ik overtuigd van. Go Ahead zal gemakkelijk opzij gezet worden, en Feyenoord of Twente zal ook niet al te veel problemen gaan opleveren in de finale. [Bewerkt door Ruben op 10-03-2010 om 17:46] |
|
| |
|
|
|
451 posts |
Godenzoon 10-03-2010 om 18:20 |
|
|
|
|
|
|
Zoals al gezegd wordt, het is en blijft bekervoetbal, Ajax heeft het ook tegen AGOVV en Dordrecht heel lastig gehad.
Ik moet wel zeggen dat Eagles mij de laatste 2/3 wedstrijden een beetje tegenvalt. Ze begonnen weer sterk aan het seizoen, maar zwakken helaas weer af..
Ik verwacht natuurlijk wel een overwinning van Ajax, maar als Eagles doorgaat hoor je mij ook niet treuren, dan zit in in de Kuip in het Eaglesvak  |
|
| |
|
|
|
451 posts |
Godenzoon 22-03-2010 om 12:35 |
|
|
|
|
|
|
Eagles mist toch een aantal belangrijke spelers tegen Ajax.. Parnela en Kieftenbelt hoogst waarschijnlijk ook niet.
Verder zijn Colak en Gerritsen nog twijfelgevallen voor Donderdag.. Niet dat ze met deze spelers wel winnen, maar toch jammer voor de wedstrijd..
Heb er wel zin in als Deventenaar  Kan alleen maar winnen.. |
|
| |
|
|
|
 128 posts |
Godenzoon 22-03-2010 om 16:57 |
|
|
|
|
|
|
Ik denk dat Ajax wint met 0-3
En dan gok ik op doelpunten van De Jong, Suarez en Alderweireld
Hopen dat het zo uitkomt  |
|
|
| |
|
|
|
451 posts |
Godenzoon 22-03-2010 om 17:21 |
|
|
|
|
|
|
Ik hoop toch dat Eagles een eretreffer mogen maker, ik houd het op 1-6.. Met alle respect voor Dave Bus maar Suarez is toch wel een paar klasses beter..  |
|
| |
|
|
|
 561 posts |
Godenzoon 22-03-2010 om 17:40 |
|
|
|
|
|
|
het wordt 0-6 |
Kop omhoog , Borst vooruit , Wij zijn Ajax!! |
|
| |
|
|
|
 1194 posts |
Erelid 22-03-2010 om 18:20 |
|
|
|
|
|
|
Donder op met je tegentreffer. Gewoon die Jupiler-ploeg oprollen.
Hoe kan je trouwens voor Go Ahead en Ajax zijn? Dat is niet echt een veelvoorkomende combinatie... |
|
| |
|
|
|
451 posts |
Godenzoon 22-03-2010 om 19:11 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Martijn | Donder op met je tegentreffer. Gewoon die Jupiler-ploeg oprollen.
Hoe kan je trouwens voor Go Ahead en Ajax zijn? Dat is niet echt een veelvoorkomende combinatie... |
Op een normalere toon mag ook best wel hoor, zou gewoon leuk zijn voor de wedstrijd en houdt Ajax een beetje scherp.
Ik ben van kleins af aan al Ajax fan en geboren en getogen in Deventer. Vanaf het moment dat ik zelf een beetje fatsoenlijk voor mezelf kon denken vond ik het ook wel leuk dat er een profclub in mijn eigen stadje was. Ook door invloed van vrienden en teamgenoten raak je dan langzamerhand ook steeds meer betrokken bij GAE. Ik snap dat het niet veel voorkomt, maar ik hoop dat dit een beetje duidelijkheid geeft  |
|
| |
|
|
|
 197 posts |
Godenzoon 24-03-2010 om 17:07 |
|
|
|
|
|
|
| quote: ActiviaBoy | [...]
Op een normalere toon mag ook best wel hoor, zou gewoon leuk zijn voor de wedstrijd en houdt Ajax een beetje scherp.
Ik ben van kleins af aan al Ajax fan en geboren en getogen in Deventer. Vanaf het moment dat ik zelf een beetje fatsoenlijk voor mezelf kon denken vond ik het ook wel leuk dat er een profclub in mijn eigen stadje was. Ook door invloed van vrienden en teamgenoten raak je dan langzamerhand ook steeds meer betrokken bij GAE. Ik snap dat het niet veel voorkomt, maar ik hoop dat dit een beetje duidelijkheid geeft  |
En terecht..
Vote your local footballteam!
|
Soms gemekker, soms gekanker
Soms gezonken als een anker
Soms gekloot en soms getier
Vaak gelukkig, vaak plezier
Soms teleur, soms genoeg, vaak genoten van mijn ploeg
Vaak gescoord, soms ook vissen
Dit gevoel wil ik niet missen
Soms geluk, Soms wat pech
Ajax is mijn levensweg!
© Joark |
|
| |
|
|
|
451 posts |
Godenzoon 24-03-2010 om 17:08 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Tak_AFCA | [...]
En terecht..
Vote your local footballteam!
|
Iemand die het snapt thnx  |
|
| |
|
|
|
 180 posts |
Redacteur 24-03-2010 om 18:13 |
|
|
|
|
|
|
| quote: ActiviaBoy | [...]
Ikzelf kan me zeker in jouw verhaal vinden. Ik als Almeerder houd FC Omniworld ook wel een beetje in de gaten. Ik bezoek zo nu en dan ook wel eens een wedstrijdje. Mijn hart klopt echter alleen voor Ajax. Ik zou dan ook nooit een fanatiek Omniworld-supporter kunnen worden. Dat doelpuntje voor de eer gun ik je trouwens wel hoor. Als het maar voor de eer blijft en niet toevallig de gelijkmaker  . [Bewerkt door Jamie op 24-03-2010 om 18:14] |
|
| |
|
|
|
451 posts |
Godenzoon 24-03-2010 om 18:44 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Jamie | [...]
Ikzelf kan me zeker in jouw verhaal vinden. Ik als Almeerder houd FC Omniworld ook wel een beetje in de gaten. Ik bezoek zo nu en dan ook wel eens een wedstrijdje. Mijn hart klopt echter alleen voor Ajax. Ik zou dan ook nooit een fanatiek Omniworld-supporter kunnen worden. Dat doelpuntje voor de eer gun ik je trouwens wel hoor. Als het maar voor de eer blijft en niet toevallig de gelijkmaker  . |
Haha, mijn situatie is precies hetzelfde, ik zou ook echt nooit een fanatieke supporter van Eagles worden, maar als er een keer een mooie tegenstander op bezoek komt, ben ik van de partij
Die gelijkmaker hoef je denk ik niet zo bang te zijn  Onze 'topspits' De Groot is er niet bij..  |
|
| |
|
|
|
 561 posts |
Godenzoon 25-03-2010 om 21:02 |
|
|
|
|
|
|
0-1 De Zeeuw  |
|
| |
|
|
|
 561 posts |
Godenzoon 25-03-2010 om 21:31 |
|
|
|
|
|
|
0-2 Pantelic  |
|
| |
|
|
|
 561 posts |
Godenzoon 25-03-2010 om 22:16 |
|
|
|
|
|
|
0-3 De Jong  |
|
| |
|
|
|
 561 posts |
Godenzoon 25-03-2010 om 22:18 |
|
|
|
|
|
|
0-4 Eriksen [Bewerkt door Bartvv op 25-03-2010 om 22:19] |
|
| |
|
|
|
 561 posts |
Godenzoon 25-03-2010 om 22:20 |
|
|
|
|
|
|
Rommedahl 0-5  |
|
| |
|
|
|
WEKELIJKSE POLL |
Wat gaat Ajax doen tegen NAC?
|
VOLGENDE WEDSTRIJD |
NAC Breda - AFC Ajax 11 februari 2012, 20:45 uur Rat Verlegh Stadion Eredivisie |

|
|
VORIGE WEDSTRIJD |
AFC Ajax 0-2 FC Utrecht 5 februari 2012, 12:30 uur Amsterdam ArenA Eredivisie |

|
|
|