|
|
|
|
936 posts |
Site legende 21-07-2010 om 21:06 |
|
|
|
|
|
|
Volg deze man al een tijdje, omdat hij binnen Ajax en Barcelona enkele spelers heeft zitten. Via Martin Jol krijgt deze Raiola weer veel macht binnen Ajax en dat is in het verleden al eens verkeerd uitgepakt. Laten we hopen dat Ajax ook op zijn hoede is voor deze man, maar ik heb er zo mijn twijfels bij of o.a Van den Boog gelouterd genoeg is om de macht van deze persoon binnen de perken te houden.
Om iedereen wat meer informatie te geven over deze Raiola: http://www.catenaccio.nl/2010/07/21/de-kwalijke-invloeden-van-mino-raiola/ [Bewerkt door Wesley op 21-07-2010 om 21:13] |
|
| |
|
|
|
 1887 posts |
Beheerder 21-07-2010 om 21:17 |
|
|
|
|
|
|
Hij had toch ook zijn inbreng bij de transfers van Kerlon, Ze Eduardo en Atouba? Heb 't ook niet zo op die man. |
|
| |
|
|
|
936 posts |
Site legende 21-07-2010 om 21:22 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Erwin | Hij had toch ook zijn inbreng bij de transfers van Kerlon, Ze Eduardo en Atouba? Heb 't ook niet zo op die man. |
Klopt, hij heeft Kerlon, Ze Eduardo en ik meen ook Atouba onder Jol naar Ajax gehaald.. datzelfde gaat die nu met Daniel de Ridder en Bruno Andrade proberen.
Als je het stuk leest wat ik gelinkt heb in het eerste bericht zie je wat voor een problemen die man in het verleden heeft veroorzaakt. De geschiedenis lijkt zich nu te herhalen... kan toch niet zo zijn dat iedereen binnen Ajax zo blind is dat ze dit niet zien aankomen. [Bewerkt door Wesley op 21-07-2010 om 21:22] |
|
| |
|
|
|
 1375 posts |
Beheerder 21-07-2010 om 21:41 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Wesley | [...]
Klopt, hij heeft Kerlon, Ze Eduardo en ik meen ook Atouba onder Jol naar Ajax gehaald.. datzelfde gaat die nu met Daniel de Ridder en Bruno Andrade proberen.
Als je het stuk leest wat ik gelinkt heb in het eerste bericht zie je wat voor een problemen die man in het verleden heeft veroorzaakt. De geschiedenis lijkt zich nu te herhalen... kan toch niet zo zijn dat iedereen binnen Ajax zo blind is dat ze dit niet zien aankomen. |
Problemen deels, maar ook goede spelers gebracht. Zlatan, Maxwell, Trabelsi, Grygera... stuk voor stuk mede dankzij hem bij Ajax gespeeld. Dusja, typische voordelen met een klein nadeel als gevolg. |
|
|
| |
|
|
|
936 posts |
Site legende 22-07-2010 om 15:17 |
|
|
|
|
|
|
Zojuist op Radio 1 vertelde Jol dat hij geen geld krijgt om transfers te doen. Hij zei zelf dat hij inventief moest zijn en zijn eigen contacten eens moest gaan raadplegen... oftewel, Ajax gaat nog meer spelers binnehalen via Raiola. Zie de toekomst donker in met het oog op deze berichtgeving... |
|
| |
|
|
|
 686 posts |
Godenzoon 22-07-2010 om 16:42 |
|
|
|
|
|
|
Ik denk dat deze zaakwaarnemer toch heel erg goed is voor spelers die niet aan een club komen, hij heeft zo een club voor ze gevonden |
Truth is relative or I am God.
|
|
| |
|
|
|
 197 posts |
Godenzoon 22-07-2010 om 19:18 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Wesley | Zojuist op Radio 1 vertelde Jol dat hij geen geld krijgt om transfers te doen. Hij zei zelf dat hij inventief moest zijn en zijn eigen contacten eens moest gaan raadplegen... oftewel, Ajax gaat nog meer spelers binnehalen via Raiola. Zie de toekomst donker in met het oog op deze berichtgeving... |
Dus dat betekent transfervrije spelers die binnen gepraat worden met een heel hoog salaris...
 |
Soms gemekker, soms gekanker
Soms gezonken als een anker
Soms gekloot en soms getier
Vaak gelukkig, vaak plezier
Soms teleur, soms genoeg, vaak genoten van mijn ploeg
Vaak gescoord, soms ook vissen
Dit gevoel wil ik niet missen
Soms geluk, Soms wat pech
Ajax is mijn levensweg!
© Joark |
|
| |
|
|
|
WEKELIJKSE POLL |
Moet Frank de Boer een conract voor onbepaalde tijd krijgen?
|
VOLGENDE WEDSTRIJD |
v.v. Oldenzaal - AFC Ajax 4 juli 2012 Sportpark De Thij Vriendschappelijk |

|
|
VORIGE WEDSTRIJD |
Vitesse 1-3 AFC Ajax 6 mei 2012, 14:30 uur Gelredome Eredivisie |

|
|
|
|
|