|
 361 posts |
Godenzoon 22-09-2010 om 18:53 |
|
|
|
|
|
|
Eens & Oneens. Cruijff is een Ajax legende en ik vind dat daar altijd een klein oortje voor open moet Johan bedoelt het nooit negatief en ik begrijp wel waarom hij deze kritiek heeft.
Maar op dit moment kan Ajax gewoon niet beter en hij kan daar best mee helpen maar of het wat word  Als een speler van Ajax een top aanbieding krijgt is hij weg omdat de Nederlandse Eredivisie gewoon 1 niveau lager licht dan bijv. Engeland of Duitsland natuurlijk heb je goeie ploegen zoals: FC Twente en PSV. Maar die kom je intotaal maar 2x per jaar tegen.
Dus of het helpt We'll see |
|
| |
|
|
|
 177 posts |
Godenzoon 22-09-2010 om 20:27 |
|
|
|
|
|
|
oneens |
I reject your reality and substitute my own!
|
|
| |
|
|
|
 877 posts |
Hoofd artikelen 22-09-2010 om 20:38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
 3345 posts |
Godenzoon 23-09-2010 om 00:48 |
|
|
|
|
|
|
Eens, maar hij is van harte welkom bij Ajax.
Hij mag zijn standpunt toepassen en zich bewijzen het roer over te kunnen nemen.
Laat hem zijn idealen verwezenlijken en Ajax zal opleven.
Ik hou niet van kritiek op Ajax, ook niet van dhr. Cruijff zelf, maar hij is toch echt van harte welkom.
Johan Cruijff, wie kent hem niet??
Johan Cruijff, Johan Cruijff is een echte Ajacied!!!!!!! |
AFC Ajax landskampioen 2011/2012 |
|
| |
|
|
|
87 posts |
Godenzoon 23-09-2010 om 16:23 |
|
|
|
|
|
|
dhr. Cruijff heeft leuke verhalen dus wil ik ook zien wat hij ervan bakt |
you'll never walk alone |
|
| |
|
|
|
 877 posts |
Hoofd artikelen 23-09-2010 om 17:19 |
|
|
|
|
|
|
Oneens. Cruijff heeft gewoon gelijk, de huidige beleidsbepalers hebben enkel een korte termijnvisie. Wijzen naar dat we CL spelen (och wat ging het in de voorrondes en tegen Real gemakkelijk  ) en bovenaan staan is wel erg makkelijk.
- Hoeveel jaar roepen we nu al dat we dat jaar kampioen zouden worden?
- Over het kaliber van zelf opgeleide spelers valt te twisten, want er zitten ook een aantal toppers in spé tussen. De beste speler (Suárez) komt echter niet uit onze opleiding. Qua aanvallers valt het sowieso de afgelopen jaren behoorlijk tegen.
- Het scoutingbeleid is dramatisch te noemen en het aankoopbeleid zou ik ook niet briljant willen noemen.
- Van het rapport Coronel is lachwekkend weinig uitgevoerd.
Nu roepen Ajacieden dat zijn kritiek slecht is voor Ajax, dat is het natuurlijk nooit. Bovendien biedt hij ook nog aan om het zelf te doen. Dit is dus niet alleen roepen van de zijlijn. Cruijff zou echt een functie binnen Ajax moeten krijgen en door één of andere directeur (die een bedrijf om zeep heeft geholpen), serieus genomen moeten worden. |
|
| |
|
|
|
 436 posts |
Godenzoon 24-09-2010 om 20:54 |
|
|
|
|
|
|
zou niet weten waarom ... soms is de kritiek terecht en kan ajax ervan leren of zien hoe het anders kan en soms onterecht en dan heeft Johan pech  |
Eens Ajacied, altijd Ajacied |
|
| |
|
|
|
 966 posts |
Hoofdredacteur 25-09-2010 om 17:12 |
|
|
|
|
|
|
Iedereen mag kritiek hebben, dus waarom Cruijff niet. Laat die man lekker lullen joh, niet op ingaan. |
|
|
| |
|
|
|
 7 posts |
Godenzoon 25-09-2010 om 17:40 |
|
|
|
|
|
|
oneens  |
|
| |
|
|
|
 24 posts |
Godenzoon 25-09-2010 om 18:07 |
|
|
|
|
|
|
Altijd luisteren naar Johan cruyff,maar hij denkt dat hij overal verstand van heeft maar dat is niet zo,op het technische gebied zou hij ajax goed kunnen helpen!! |
|
| |
|
|
|
13 posts |
Godenzoon 25-09-2010 om 18:10 |
|
|
|
|
|
|
Hij mag als geen ander kritiek hebben, maar hopelijk komt hij ook met een oplossing. En krijgt hij die kans. |
|
| |
|
|
|
1 posts |
Godenzoon 25-09-2010 om 18:39 |
|
|
|
|
|
|
Cruijf is de grootste voetballer die nederland ooit gehad heeft. Als hij zelf aangeeft dat hij bij ajax wel in het bestuur wil zou ik zeggen DOEN. Die man heeft van barcelona een grote club gemaakt en hij zegt die dingen over de jeugdopleiding niet voor niets, als die goed geweest zou zijn zou cruijf er niks over zeggen.  |
|
| |
|
|
|
936 posts |
Site legende 25-09-2010 om 18:56 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Maarten | Oneens. Cruijff heeft gewoon gelijk, de huidige beleidsbepalers hebben enkel een korte termijnvisie. Wijzen naar dat we CL spelen (och wat ging het in de voorrondes en tegen Real gemakkelijk  ) en bovenaan staan is wel erg makkelijk.
- Hoeveel jaar roepen we nu al dat we dat jaar kampioen zouden worden?
- Over het kaliber van zelf opgeleide spelers valt te twisten, want er zitten ook een aantal toppers in spé tussen. De beste speler (Suárez) komt echter niet uit onze opleiding. Qua aanvallers valt het sowieso de afgelopen jaren behoorlijk tegen.
- Het scoutingbeleid is dramatisch te noemen en het aankoopbeleid zou ik ook niet briljant willen noemen.
- Van het rapport Coronel is lachwekkend weinig uitgevoerd.
Nu roepen Ajacieden dat zijn kritiek slecht is voor Ajax, dat is het natuurlijk nooit. Bovendien biedt hij ook nog aan om het zelf te doen. Dit is dus niet alleen roepen van de zijlijn. Cruijff zou echt een functie binnen Ajax moeten krijgen en door één of andere directeur (die een bedrijf om zeep heeft geholpen), serieus genomen moeten worden. |
Volkomen mee eens! |
|
| |
|
|
|
24 posts |
Godenzoon 25-09-2010 om 19:48 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Wesley | [...]
Volkomen mee eens! |
Bijna helemaal mee eens...............alleen die geweldige directeur heeft 2 bedrijven om zeep geholpen.
|
Every little thing............. |
|
| |
|
|
|
2 posts |
Godenzoon 25-09-2010 om 21:54 |
|
|
|
|
|
|
Geef Johan de voordeel van de twijfel.
Laat hem de jeugdopleiding doen en je weet zeker dat er een paar goede spelers doorbreken.
|
|
| |
|
|
|
 18 posts |
Godenzoon 25-09-2010 om 22:02 |
|
|
|
|
|
|
Eens, maar hij mag naar Ajax komen.
|
Wij Zijn AFC Ajax ! |
|
| |
|
|
|
 2 posts |
Godenzoon 26-09-2010 om 11:06 |
|
|
|
|
|
|
EENS, hij moet eigenlijk tegen de mensen zelf zeggen en daarna mag hij best publiceren dat hij tegen wat mensen heeft gezegd hoe hij erover denkt.
Toch zeg ik wel dat hij van mij mag komen. Hij is een man met Ajax Bloed. Ajax is niet meer zoals vroeger.
Ajax word zo gehaat vanwege het altijd ruzie zoekende gedrag(of het ruzie krijgen).
Paar punten wat er echt beter kan bij ajax.
- Gebruik meer van jeugd inplaats van kopen.
-Zorg eerst dat er een team staat en verkoop niet altijd gelijk de goede.
-Laat ajax de 3X(vastberaden,heldhaftigheid,barmhartig) terug laten zien.
-Laat dit Ajax nu zo staan tot einde van seizoen.
Want aan halve seizoenen heb je niks. dan brengen spelers je ergens en dan gaan ze weg en moet je een minder iemand in een moeilijkere wedstrijd zetten.
Dit is dus wat Jol Samen met Cruijf mag opknappen. Zodat wij die 3e ster ontvangen |
Eens een ajacied, Altijd een ajacied |
|
| |
|
|
|
1 posts |
Godenzoon 26-09-2010 om 23:13 |
|
|
|
|
|
|
| quote: jaapharm | Altijd luisteren naar Johan cruyff,maar hij denkt dat hij overal verstand van heeft maar dat is niet zo,op het technische gebied zou hij Ajax goed kunnen helpen!! |
daar ben ik het helemaal mee eens als we nou eens goed omgingen met de talenten dan hadden we een goed rijtje met Babel quinci Elia lens en hadden we dik geld kunne besparen en geen super dure aankopen te doen sulejmani
en sommige spelers volledig verkeerd gebruiken anita vindt ik niet normaal we hebben dely blind is een links poot en heeft bij fc Groningen en speelt niet en komt er weer z'n gekke speler als atouba met jeugd kan je de meeste winst op maken |
|
| |
|
|
|
87 posts |
Godenzoon 27-09-2010 om 07:40 |
|
|
|
|
|
|
| quote: breimer17 | [...]
daar ben ik het helemaal mee eens als we nou eens goed omgingen met de talenten dan hadden we een goed rijtje met Babel quinci Elia lens en hadden we dik geld kunne besparen en geen super dure aankopen te doen sulejmani
en sommige spelers volledig verkeerd gebruiken anita vindt ik niet normaal we hebben dely blind is een links poot en heeft bij fc Groningen en speelt niet en komt er weer z'n gekke speler als atouba met jeugd kan je de meeste winst op maken |
Elia en Lens die waren op dat moment niet goed genoeg Babel stond op de plek van Elia & Lens dat waren 2e en 3e keus dan laat je ze toch snel gaan lijkt me zo |
you'll never walk alone |
|
| |
|
|
|
 197 posts |
Godenzoon 28-09-2010 om 19:08 |
|
|
|
|
|
|
Oneens,
Iedereen mag kritiek geven. Cruijff is Ajax. Ajax is Cruijff laat hem maar. Hij is de enige samen met Louis van Gaal. Die van Ajax een Europese topper kan maken..
|
Soms gemekker, soms gekanker
Soms gezonken als een anker
Soms gekloot en soms getier
Vaak gelukkig, vaak plezier
Soms teleur, soms genoeg, vaak genoten van mijn ploeg
Vaak gescoord, soms ook vissen
Dit gevoel wil ik niet missen
Soms geluk, Soms wat pech
Ajax is mijn levensweg!
© Joark |
|
| |
|
|
|
WEKELIJKSE POLL |
Moet Frank de Boer een conract voor onbepaalde tijd krijgen?
|
VOLGENDE WEDSTRIJD |
v.v. Oldenzaal - AFC Ajax 4 juli 2012 Sportpark De Thij Vriendschappelijk |

|
|
VORIGE WEDSTRIJD |
Vitesse 1-3 AFC Ajax 6 mei 2012, 14:30 uur Gelredome Eredivisie |

|
|
|