|
|
|
|
 50 posts |
Godenzoon 05-06-2011 om 11:27 |
|
|
|
|
|
|
12 jaar - 13 jaar - Ik speel bij vv ASWH C1
13 jaar - 14 jaar - Ik heb mezelf in de kijkers gespeeld en word door vv DSO gescout die mij graag wil hebben voor de Jeugd. Ik ga akkoord. (C1)
14 jaar - 15 jaar - FC Dordrecht - Ik teken bij FC Dordrecht om in de B1 te spelen.
15 jaar - 16 jaar - Ik ontwikkel me en kan inplaats rechts achter ook rechter middenvelder.
16 jaar - 17 jaar - Ajax klopt aan bij FC Dordrecht om mij over te nemen. Ik laat deze kans niet schieten en vertrek naar Ajax samen met een vriend die ik heb leren kennen bij FC Dordrecht.
17 jaar - 18 jaar - Ik speel samen met mijn vriend bij de A1 en debuteer later bij het Eerste. Ajax staat 1-1 tegen Borussia Dortmund. Ik maak de 2-1 waardoor Ajax naar de Halve Finale gaat van de CL. |
¥ Ajax - Pride of Mokum ¥ |
|
| |
|
|
|
 50 posts |
Godenzoon 05-06-2011 om 11:27 |
|
|
|
|
|
|
Vervolg later want ik heb niet zo veel tijd! [Bewerkt door Laurents op 05-06-2011 om 11:27] |
¥ Ajax - Pride of Mokum ¥ |
|
| |
|
|
|
 263 posts |
Godenzoon 05-06-2011 om 12:39 |
|
|
|
|
|
|
Ik begin bij SDOUC
Op mijn 10e werd ik gescout door Ajax. Ik word gezien als een Talent en mag vaak meedoen met oudere jongens.
Op mijn 17e maak ik mijn debuut met edgar davids als trainer tegen PSV. ik val in voor Siem de jong in de spits en maak meteen een doelpunt.
Dat seizoen pakken we de dubbel en winnnen de EL
Ik zou nog 5 seizoenen bij Ajax blijven. Waarin we 3x kampioen worden en 1x de CL winnen.
Ik ga op m'n 22e naar Tottenham.
Ik speel daar 4 jaar en worden 2x kampioen winnen 1x de EL en 4x de FA Cup
Op mijn 26e ga ik naar Barcelona waar ik een contract teken voor 5 jaar.
We worden 5x kampioen en winnen 4x de Cl en ikzelf 2x gouden schoen en 1x beste speler van de wereld.
Dan vind ik het tijd om weer naar Ajax te gaan waar inmiddels Heitinga trainer is. we worden 2x kampioen en besef op mijn 33e dat ik niet echt iets meer toevoeg bij Ajax en ga mijn zakken voor de laatste keer vullen in Dubai.
ik ga door tot mijn 36e en word daarna trainer bij Ajax om Heitinga op te volgen [Bewerkt door ajacied97 op 05-06-2011 om 12:43] |
Ajax, Godenzonen, Superjoden! |
|
| |
|
|
|
 78 posts |
Godenzoon 05-06-2011 om 18:21 |
|
|
|
|
|
|
Beginnen bij VVV om vervolgens naar Ajax te gaan. Ajax is vervolgens een goede opstap naar een subtop club zoals bijvoorbeeld Liverpool. Later volgt Barca of Real Madrid en dan terug naar Ajax in de nadagen van je cariére.  |
|
| |
|
|
|
 68 posts |
Godenzoon 06-06-2011 om 00:11 |
|
|
|
|
|
|
Ik ben 8 als ik gescout word door Ajax. na 10 jaar lang in de jeugd te hebben gevoetbald zijn de verwachtingen hoog. ik debuteer en scoor meteen. na mijn debuut gaat alles voor de wind en al snel krijg ik een basisplaats op linksbuiten. na 4 seizoenen ajax waar ik 2 keer landskampioen word. 1 keer europa league win en een halve finale champions league speel. ik ben inmiddels 22 en teken een 4 jarig contract bij Barcelona die verlengd word tot mijn 29e. bij barcelona win ik 4 keer champions league. 5 keer het kampioenschap. 3 keer de copa del rey. en 2 keer word ik verkozen tot beste speler van Europa. op mijn 29e keer ik voor 1 jaar terug naar ajax waar ik de dubbel pak. daarna eindig ik mijn carriere op mijn 30e en begin ik een eigen winkel. |
Het gaat er niet om hoe je wint. als je maar wint |
|
| |
|
|
|
150 posts |
Godenzoon 06-06-2011 om 11:10 |
|
|
|
|
|
|
Ik wordt geboren met een hele rijke vader.
Ik hoef niks te doen voor mijn geld, waardoor ik altijd met de spelers mee kan reizen om zo alle wedstrijden bij te wonen [Bewerkt door Rens1988 op 06-06-2011 om 11:10] |
|
| |
|
|
|
 3348 posts |
Godenzoon 06-06-2011 om 11:51 |
|
|
|
|
|
|
Cynisme is niet voor iedereen weggelegd.  |
AFC Ajax landskampioen 2011/2012 |
|
| |
|
|
|
 247 posts |
Godenzoon 06-06-2011 om 20:56 |
|
|
|
|
|
|
Op mijn 20e is Frank de Boer nog steeds aan het roer bij Ajax. Vanwege een rare beslissing (Eriksen wordt op de transferlijst gezet vanwege matige resultaten). Ik schrijf daarbij een kundige brief naar de Boer met daarbij mijn onderbouwingen waarom Eriksen van groot belang is bij Ajax, ookal presteert hij dit seizoen matiger dan voorheen. Hij is zo onder de indruk dat hij meerdere malen met mij gaat praten over meerde zaken die spelen bij Ajax, en hij is hier nogsteeds zo van onder de indruk van mijn voetbalinzicht dat mij een trainerscontract wordt aangeboden. Ik ga hierbij ook de trainerscursus volgen. Op mijn 27e ben ik klaar bij de cursus en train ik de B1 al een tijdje. Ik schuif door naar de A1, die later kampioen wordt zonder maar 1 x te verliezen. Het contract van Frank de Boer eindigt na een paar jaar en hij vind het wel mooi geweest, en mag weg naar Arsenal waar hij de net met pensioen gegaande trainer Wenger opvolgt. Daarom schuif ik door en wordt ik hoofdcoach van Ajax Amsterdam, op 32 jarige leeftijd. Dit is een record. Het eerste seizoen gaat slecht, we worden 5e en in de CL zijn we al snel uitgeschakeld. Ik wordt ontslagen, maar mag bij Exelsior aan de slag. IK slaag erin om Exelsior naar de subtop te brengen. Dit kost me 4 jaar, in het 4e jaar wordt europa league behaald. Ajax wilt me na de 4 jaar graaag terug hebben, en ik zie het ook wel zitten. Na mijn vertrek ging Kluivert er aan de slag maar hij maakte het er al helemaal een potje van. Ik, op 38 jarige leeftijd tekende een 1jarig contract bij ajax. Ik win in dit seizoen gelijk de Europa league, de beker en de competitie. Mijn contract wordt verlengt. In de komende 20 jaar blijf ik coach bij ajax, een nieuwe record. IK beleef veel geweldige dingen, win de CL etc. na de 20 jaar, na weer de competitie winnen en de halve finale van de CL te hebben behaald vind ik het mooi geweest bij Ajax. Ik vertrek op 58 jarige leeftijd als bondscoach naar Denemarken en blijf hier coach to 3 wk´s later. Het 3e wk wordt Denemarken wereldkampioenkampioen en sluit ik mijn loopbaan als trainer af.
- ik weet, komt vrij weinig voor, beetje gebasseerd op André Villas Boas van Porto.
- ik weet niet of het allemaal kan met die cursus enzo, maar het is allemaal fictief natuurlijk, heb er geen verstand van maar het lijkt me dat het zo wel kan gaan.
|
proud |
|
| |
|
|
|
85 posts |
Godenzoon 07-06-2011 om 19:08 |
|
|
|
|
|
|
Zo is het echt gewoon;
Eerst speel ik bij de amateur club Elinkwijk.
Ik loop selecties door, en word op mijn 12e gescout door Ajax, ik ga naar Ajax en wordt in de C1 met de meeste Assists en Goals voetballer van de C1, ik stroom door naar Jong Ajax waar ik het uitstekend doe, ik mag debuteren bij Ajax 1 en maak een hattrick tegen Twente/PSV. Ik heb een basisplaats en ben nog maar 17 jaar. Op mijn 19e word ik gescout door Barcelona ga erheen en word talent van het jaar. Het volgende seizoen heb ik een basisplaats en ben ik assist-maker en topscorer van Europa. Ik word dit keer als Beste voetballer van de Wereld gekozen. Ik speel vanaf mijn 20e nog 5 jaar bij Barcelona waarin ik 5 Cl. win 3 c.d.r en 4x het kampioens schap op mijn 25 ben ik al 4 x achter elkaar verkozen tot wereld voetballer van het jaar.
Ik ga terug naar Ajax en pak weer alles tot mijn 30e ik ga nog 2jaar naar Manchester united en 1 jaar naar arsenal en dan word ik trainer bij Ajax. |
|
| |
|
|
|
WEKELIJKSE POLL |
Moet Frank de Boer een conract voor onbepaalde tijd krijgen?
|
VOLGENDE WEDSTRIJD |
v.v. Oldenzaal - AFC Ajax 4 juli 2012 Sportpark De Thij Vriendschappelijk |

|
|
VORIGE WEDSTRIJD |
Vitesse 1-3 AFC Ajax 6 mei 2012, 14:30 uur Gelredome Eredivisie |

|
|
|
|
|