|
 3349 posts |
Godenzoon 31-08-2011 om 12:26 |
|
|
|
|
|
|
Wat is voor jou de ultieme Eredivisie wedstrijd?
Fictie of non-fictie, maakt niet uit.
Vertel het hier! |
AFC Ajax landskampioen 2011/2012 |
|
| |
|
|
|
 3349 posts |
Godenzoon 31-08-2011 om 12:32 |
|
|
|
|
|
|
Mijn ultieme wedstrijd is:
AFC Ajax 3 - 0 ADO Den Haag.
De altijd beladen pot tussen Amsterdammers en Hagenaren is een echte klassieker voor mij.
Vermeer
van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Boilesen
Janssen
de Jong - Eriksen
Özbiliz - Sigthórsson - Sulejmani
Wissels:
Serero
Lodeiro
Anita
Eenmaal rood en geel voor ADO en eenmaal geel voor Ajax.
Een goal van Aras Özbiliz, Kolbeinn Sigthórsson en Miralem Sulejmani.
Wel vuurwerk, geen rellen.  |
|
| |
|
|
|
 686 posts |
Godenzoon 31-08-2011 om 12:47 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Daniel | Mijn ultieme wedstrijd is:
AFC Ajax 3 - 0 ADO Den Haag.
De altijd beladen pot tussen Amsterdammers en Hagenaren is een echte klassieker voor mij.
Vermeer
van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Boilesen
Janssen
de Jong - Eriksen
Özbiliz - Sigthórsson - Sulejmani
Wissels:
Serero
Lodeiro
Anita
Eenmaal rood en geel voor ADO en eenmaal geel voor Ajax.
Een goal van Aras Özbiliz, Kolbeinn Sigthórsson en Miralem Sulejmani.
Wel vuurwerk, geen rellen.  |
Vraagje.
Waar is Boerrigter?
|
Truth is relative or I am God.
|
|
| |
|
|
|
 3349 posts |
Godenzoon 31-08-2011 om 12:52 |
|
|
|
|
|
|
| quote: cesam | [...]
Vraagje.
Waar is Boerrigter?
|
Niet bij de selectie, met alle respect voor hem.  |
|
| |
|
|
|
 3349 posts |
Godenzoon 31-08-2011 om 12:56 |
|
|
|
|
|
|
Nu een vraagje voor jou..
Wat is jouw ultieme wedstrijd?  |
|
| |
|
|
|
 191 posts |
Godenzoon 31-08-2011 om 13:14 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Daniel | [...]
Ajax - Feyenoord natuurlijk 
Maar dan wel een échte klassieker dus niet 4-0 of 5-0, doe mij maar meer spanning dus ik zeg 4-3 voor Ajax(dat dan weer wel  )
Vermeer
Van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Boilesen
Anita
Eriksen - Janssen
Sulejmani - Sigthorsson - Boerrigter
Goals van:
Ajax :
Eriksen 2x
Sigthorsson
Vertonghen
Feyenoord:
Cabral 2x
G.Fernandez
4x geel voor Ajax
6x voor Feyenoord, harde wedstrijd maar geen rood
ook geen rellen
|
|
| |
|
|
|
 3349 posts |
Godenzoon 31-08-2011 om 13:39 |
|
|
|
|
|
|
| quote: yonitehu | [...]
Ajax - Feyenoord natuurlijk 
Maar dan wel een échte klassieker dus niet 4-0 of 5-0, doe mij maar meer spanning dus ik zeg 4-3 voor Ajax(dat dan weer wel  )
Vermeer
Van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Boilesen
Anita
Eriksen - Janssen
Sulejmani - Sigthorsson - Boerrigter
Goals van:
Ajax :
Eriksen 2x
Sigthorsson
Vertonghen
Feyenoord:
Cabral 2x
G.Fernandez
4x geel voor Ajax
6x voor Feyenoord, harde wedstrijd maar geen rood
ook geen rellen
|
Dat is inderdaad een utlieme pot.  |
|
| |
|
|
|
161 posts |
Godenzoon 31-08-2011 om 15:26 |
|
|
|
|
|
|
Ajax-psv: 5-1
3x sigthorsson
1x sulejmani
1x eriksen
1x mertens, omdat ik hem echt een prachtige dribbelaar vind
boerrigter laat manolve alle hoeken van het veld zien en eriksen doet nog zo'n sleepbeweging bij strootman |
|
| |
|
|
|
 686 posts |
Godenzoon 31-08-2011 om 22:03 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Daniel | [...]
Tsja, in Nederland zou ik zeggen Feyenoord - Ajax, wel in de Kuip, vind ik een mooier stadion dan de ArenA.
De gebruikelijke opstelling.(Met Boerrigter)
Het wordt 3-4.
Janssen scoort 2x en heeft 2 assist, Man Of The Match. De andere goals van Vertonghen en Boerrigter.
Bij Feyenoord scoren Cabral, Bakkal en Vlaar.
Ajax begint niet goed aan de wedstrijd en komt tegen een verrassend effectief Feyenoord met 2-0 achter. Op dat moment is Janssen het zat en neemt de ploeg op sleeptouw, hij maakt flak voor rust de 2-1 uit een vrije trap randje strafschop gebied na een overtreding op Sulejmani na dat hij door gebroken was, Vlaar krijgt rood.
De 2e helft wordt een knotsgekke. Ajax speelt geweldig en speelt Feyenoord helemaal van de mat. geheel tegen de verhouding in scoort Feyenoord uit een counter, 3-1. Bijna gelijk daarna staat Boerriger aan het einde van een geweldige aanval over veel schijven, 3-2. Ajax blijft aanvallen en speelt geweldig, maar Mulder keept geweldig. in de 80e minuut is een vrije trap van Janssen op het hoofd van Vertonghen belandt en staat het 3-3. De tijd tikt en de bal wil er mar niet in gaan, het lijkt op een 3-3 uit te lopen. In de laatste minuut van de 3 minuten extra tijd schiet Janssen van grote afstand de bal vol in de kruising, 3-4!
Wellicht vinden het misschien een beetje overdreven, achja, grote fantasie!
|
|
|
| |
|
|
|
161 posts |
Godenzoon 31-08-2011 om 22:13 |
|
|
|
|
|
|
Tsja, in Nederland zou ik zeggen Feyenoord - Ajax, wel in de Kuip, vind ik een mooier stadion dan de ArenA.
Het wordt 3-4.
Janssen scoort 2x en heeft 2 assist, Man Of The Match. De andere goals van Vertonghen en Boerrigter.
Ajax begint niet goed aan de wedstrijd en komt tegen een verrassend effectief Feyenoord met 2-0 achter. Op dat moment is Janssen het zat en neemt de ploeg op sleeptouw, hij maakt flak voor rust de 2-1 uit een vrije trap randje strafschop gebied na een overtreding op Sulejmani na dat hij door gebroken was, Vlaar krijgt rood.
De 2e helft wordt een knotsgekke. Ajax speelt geweldig en speelt Feyenoord helemaal van de mat. geheel tegen de verhouding in scoort Feyenoord uit een counter, 3-1. Bijna gelijk daarna staat Boerriger aan het einde van een geweldige aanval over veel schijven, 3-2. Ajax blijft aanvallen en speelt geweldig, maar Mulder keept geweldig. in de 80e minuut is een vrije trap van Janssen op het hoofd van Vertonghen belandt en staat het 3-3. De tijd tikt en de bal wil er mar niet in gaan, het lijkt op een 3-3 uit te lopen. In de laatste minuut van de 3 minuten extra tijd schiet Janssen van grote afstand de bal vol in de kruising, 3-4!
|
Prachtig en dan natuurlijk met uit-publiek erbij die veel fanatieker zijn dan het thuispubliek. |
|
| |
|
|
|
 686 posts |
Godenzoon 31-08-2011 om 22:22 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Aqswdefr | [...]
Prachtig en dan natuurlijk met uit-publiek erbij die veel fanatieker zijn dan het thuispubliek. |
Jij snapt het! |
|
|
| |
|
|
|
 3349 posts |
Godenzoon 31-08-2011 om 23:41 |
|
|
|
|
|
|
Het wordt 3-4.
|
Prachtig.  |
|
| |
|
|
|
 686 posts |
Godenzoon 31-08-2011 om 23:44 |
|
|
|
|
|
|
Mooi dat jullie het mooi vinden. |
|
|
| |
|
|
|
215 posts |
Godenzoon 03-09-2011 om 23:24 |
|
|
|
|
|
|
Feyenoord 0 - 10 Ajax
Dan is het helemaal 0-10 in 010. Zou mooi zijn als vooraf de wedstrijd goed in vorm zou zijn en dat ze denken aan overwinning waarbij Ajax er een ware galavoorstelling van maakt.
Dat 4-3 enzo is allemaal ook erg leuk en spannend maar dat kan me hart niet aan.  |
|
|
| |
|
|
|
161 posts |
Godenzoon 03-09-2011 om 23:29 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Leonard | Feyenoord 0 - 10 Ajax
Dan is het helemaal 0-10 in 010. Zou mooi zijn als vooraf de wedstrijd goed in vorm zou zijn en dat ze denken aan overwinning waarbij Ajax er een ware galavoorstelling van maakt.
Dat 4-3 enzo is allemaal ook erg leuk en spannend maar dat kan me hart niet aan.  |
Ja dat is waar  , maar het gaat om het gevoel dat je krijgt bij de winnende goal. |
|
| |
|
|
|
 686 posts |
Godenzoon 04-09-2011 om 13:45 |
|
|
|
|
|
|
Favoriete duel van Oranje:
Nederland - Duitsland.
2-1.
Nederland wint op z'n Duits. Hele wedstrijd de mindere, gelijk komen uit een penalty. Dan in de laatste minuut van de verlening van de blessuretijd de 2-1 via een handsbal vanuit buitenspel postitie.
Haha. |
|
|
| |
|
|
|
 3349 posts |
Godenzoon 04-09-2011 om 14:45 |
|
|
|
|
|
|
| quote: cesam | Favoriete duel van Oranje:
Nederland - Duitsland.
2-1.
Nederland wint op z'n Duits. Hele wedstrijd de mindere, gelijk komen uit een penalty. Dan in de laatste minuut van de verlening van de blessuretijd de 2-1 via een handsbal vanuit buitenspel postitie.
Haha. |
Dit topic gaat over competitie duels, niet over interlands.
 |
|
| |
|
|
|
85 posts |
Godenzoon 04-09-2011 om 17:31 |
|
|
|
|
|
|
| quote: cesam | Favoriete duel van Oranje:
Nederland - Duitsland.
2-1.
Haha. |
Hahaha! Fantastisch daar is pas over nagedacht! |
|
| |
|
|
|
WEKELIJKSE POLL |
Moet Frank de Boer een conract voor onbepaalde tijd krijgen?
|
VOLGENDE WEDSTRIJD |
v.v. Oldenzaal - AFC Ajax 4 juli 2012 Sportpark De Thij Vriendschappelijk |

|
|
VORIGE WEDSTRIJD |
Vitesse 1-3 AFC Ajax 6 mei 2012, 14:30 uur Gelredome Eredivisie |

|
|
|