|
 95 posts |
Godenzoon 06-09-2011 om 08:49 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Aqswdefr | So Lionel Messi meets a woman, he stars talking to her trying to get some. They go to her place. She goes to the bathroom doing her lady stuff. So she gets into the bedroom and see´s two other men on her bed. She yells what´s going on here. So Messi says ''What, I can´t perform without Xavi and Iniesta'' |
whahahahaha  |
KAMPIOENEN! |
|
| |
|
|
|
4 posts |
Godenzoon 06-09-2011 om 14:49 |
|
|
|
|
|
|
Een jong koppeltje kon maar geen kindjes krijgen. De dokter had de jonge dame al volledig onderzocht, maar het lag niet aan haar. Hij vertelde haar dat haar man een keer moest langskomen met een potje "verse" sperma.
Zij vertelde dat aan haar echtgenoot, maar die vond dat maar niks, maar ja, als je graag kindjes wilt, moet je er wel iets voor doen!
Zo gezegd, zo gedaan, hij ging op bed zitten, zichzelf bevredigen, begint klaar te komen, kan het potje niet direct vinden, komt alles op de dekens! Hij probeert het nog een keer met het potje dicht bij hem, maar van al die spanningen wil dat natuurlijk niet lukken!
Zegt zijn vrouw: "Neem die deken toch mee en geef hem af aan de verpleegster van de gynaecoloog voor je naar de wachtkamer gaat!
Ok, hij met de deken naar de gynaecoloog, komt binnen en met een klein hartje zegt hij tegen de verpleegster dat hij een probleem heeft en laat zijn deken zien.
"Dat is niet erg meneer," zegt de verpleegster, "ga maar in de wachtkamer zitten, er zit ook nog iemand met een stuk plafond te wachten!"
  |
|
| |
|
|
|
4 posts |
Godenzoon 06-09-2011 om 14:50 |
|
|
|
|
|
|
Wanneer een vrouw langs de slaapkamer van haar dochter komt hoort ze een gezoem. Ze opent de deur en ziet haar dochter zichzelf bevredigen met een vibrator. Geshockeerd vraagt ze: "Wat ben je aan het doen?"
De dochter antwoordt: "Mama, ik ben 35 jaar en ongehuwd, dit is het enige wat in de buurt ligt van een man. Sluit de deur en laat me alsjeblieft met rust."
De volgende dag gebeurt hetzelfde wanneer de vader langskomt. Een paar dagen later komt de vrouw thuis en hoort weer dat gezoem, alleen komt het nu uit de woonkamer. Ze doet de deur open en ziet haar man in de stoel zitten met de zoemende vibrator naast hem. "Maar wat doe je?", vraagt ze.
Zegt haar man: "Ik ben voetbal aan het kijken met mijn schoonzoon!"
  |
|
| |
|
|
|
32 posts |
Godenzoon 06-09-2011 om 19:31 |
|
|
|
|
|
|
Jan zit in de kroeg als er een man binnenkomt lopen en schreeuwt ik heb alle vrouwen geneukt behalve 1tje dus als jan thuis komt zegt ie dat tegen ze vrouw waarop zijn vrouw zegt: Dat zal de buurvrouw wel weer zijn |
|
| |
|
|
|
32 posts |
Godenzoon 06-09-2011 om 19:34 |
|
|
|
|
|
|
Een meisje vraagt haar vriendje om vrijdagavond bij haar ouders te komen eten. Omdat dit een hele stap is, kondigt het meisje aan dat ze daarna met hem uit wil gaan en dan voor het eerst met hem wil vrijen. De jongen is vreselijk blij, maar is nog nooit met een meisje naar bed geweest. Dus hij gaat naar de drogist om condooms te halen. De drogist is erg behulpzaam en een uur lang vertelt hij de jongen alles over seks en condooms. Bij de kassa vraagt de drogist of de jongen een pakje van drie, tien of twintig wil. De jongen wil een pak van twintig, aangezien dit de eerste keer is en hij wel een tijdje bezig zal zijn.
Die avond komt de jongen bij de ouders aan en het meisje doet open. Ze is erg enthousiast en ze gaan meteen aan tafel. De jongen stelt gelijk voor te gaan bidden en gaat met gebogen hoofd zitten. Na vijf minuten nog steeds. Na tien minuten met gebogen hoofd te hebben gezeten, buigt het meisje naar hem toe en zegt:
"Ik heb nooit geweten dat je zo religieus was!"
De jongen antwoordt:
"Ik heb nooit geweten dat jouw vader drogist was. |
|
| |
|
|
|
 589 posts |
Godenzoon 06-09-2011 om 19:58 |
|
|
|
|
|
|
| quote: -mitta- | Een meisje vraagt haar vriendje om vrijdagavond bij haar ouders te komen eten. Omdat dit een hele stap is, kondigt het meisje aan dat ze daarna met hem uit wil gaan en dan voor het eerst met hem wil vrijen. De jongen is vreselijk blij, maar is nog nooit met een meisje naar bed geweest. Dus hij gaat naar de drogist om condooms te halen. De drogist is erg behulpzaam en een uur lang vertelt hij de jongen alles over seks en condooms. Bij de kassa vraagt de drogist of de jongen een pakje van drie, tien of twintig wil. De jongen wil een pak van twintig, aangezien dit de eerste keer is en hij wel een tijdje bezig zal zijn.
Die avond komt de jongen bij de ouders aan en het meisje doet open. Ze is erg enthousiast en ze gaan meteen aan tafel. De jongen stelt gelijk voor te gaan bidden en gaat met gebogen hoofd zitten. Na vijf minuten nog steeds. Na tien minuten met gebogen hoofd te hebben gezeten, buigt het meisje naar hem toe en zegt:
De jongen antwoordt:
whahahahahahah |
AFC Ajax Landskampioen 2011/2012 |
|
| |
|
|
|
 95 posts |
Godenzoon 07-09-2011 om 07:58 |
|
|
|
|
|
|
| quote: -mitta- | Een meisje vraagt haar vriendje om vrijdagavond bij haar ouders te komen eten. Omdat dit een hele stap is, kondigt het meisje aan dat ze daarna met hem uit wil gaan en dan voor het eerst met hem wil vrijen. De jongen is vreselijk blij, maar is nog nooit met een meisje naar bed geweest. Dus hij gaat naar de drogist om condooms te halen. De drogist is erg behulpzaam en een uur lang vertelt hij de jongen alles over seks en condooms. Bij de kassa vraagt de drogist of de jongen een pakje van drie, tien of twintig wil. De jongen wil een pak van twintig, aangezien dit de eerste keer is en hij wel een tijdje bezig zal zijn.
De jongen antwoordt:
ai dat zal je maar gebeuren  |
KAMPIOENEN! |
|
| |
|
|
|
 263 posts |
Godenzoon 07-09-2011 om 18:03 |
|
|
|
|
|
|
|
Ajax, Godenzonen, Superjoden! |
|
| |
|
|
|
 613 posts |
Godenzoon 08-09-2011 om 15:38 |
|
|
|
|
|
|
Een man met een winkeltje voor alles en nog wat zoekt een verkoper. Er komt een jonge man binnen die zegt alles aan iedereen te kunnen verkopen. Hij zegt zijn neef zo rijk gemaakt te hebben dat die de rest van zijn leven op het strand in Brazilië kan liggen. De man gelooft hem nniet echt, maar geeft de jongen een kans omdat hij het idee van een lui leventje wel ziet zitten. Hij laat de winkel over aan de jonge man en zegt vanmiddag wel weer terug te komen.
Als de man die middag terug komt vraagt hij aan de jonge man hoeveel klanten heeft gehad. De jonge man zegt enig zins beteuterd: Maar 1 meneer. De man denkt: Zie je wel. En vraagt aan hem voor hoeveel hij aan die klant verkocht heeft. Waarop de jonge man antwoordt: 100.000 euro. De mans mond valt open van verbazing en vraagt hoe hem dat gelukt is.
De jonge man zegt: Simpel, de man wou een hengel kopen, dus toen heb ik hem onze beste hengel verkocht en zij dat hij het beste aas moest gebruiken omdat hij anders niks had aan zo'n dure hengel. Nou voor dat aas moest natuurlijk op een hoed dus heb ik hem onze mooiste vissershoed verkocht en gezegd dat hij wel voor gek zou lopen zulke dure spullen en gewone kleren, dus heb ik hem onze meest waterbestendige visserslaarzen, handschoenen, jas en broek verkocht. Ik heb hem daarna vertelt dat de beste vis in het midden van een meer zit en hem een bootje en onze beste buitenboordmotor verkocht. Maar om dat bootje mee te krijgen heb je natuurlijk ook een aanhanger nodig en die kan je natuurlijk niet zomaar met een oude auto gaan trekken want dat staat natuurlijk ook niet dus heb ik een landrover voor hem besteld.
De man vraagt ongelovig: En hij kwam alleen voor een vishengel? De jonge man zegt: Niet helemaal, hij kwam eigenlijk tampons voor zijn vriendin kopen en toen zei ik: Nu je weekend toch verkloot is, waarom ga je niet eens vissen. |
Ajax zonder Deen is als een voetballer met één been. |
|
| |
|
|
|
163 posts |
Godenzoon 08-09-2011 om 19:01 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Rockpotje | Een man met een winkeltje voor alles en nog wat zoekt een verkoper. Er komt een jonge man binnen die zegt alles aan iedereen te kunnen verkopen. Hij zegt zijn neef zo rijk gemaakt te hebben dat die de rest van zijn leven op het strand in Brazilië kan liggen. De man gelooft hem nniet echt, maar geeft de jongen een kans omdat hij het idee van een lui leventje wel ziet zitten. Hij laat de winkel over aan de jonge man en zegt vanmiddag wel weer terug te komen.
Als de man die middag terug komt vraagt hij aan de jonge man hoeveel klanten heeft gehad. De jonge man zegt enig zins beteuterd: Maar 1 meneer. De man denkt: Zie je wel. En vraagt aan hem voor hoeveel hij aan die klant verkocht heeft. Waarop de jonge man antwoordt: 100.000 euro. De mans mond valt open van verbazing en vraagt hoe hem dat gelukt is.
De jonge man zegt: Simpel, de man wou een hengel kopen, dus toen heb ik hem onze beste hengel verkocht en zij dat hij het beste aas moest gebruiken omdat hij anders niks had aan zo'n dure hengel. Nou voor dat aas moest natuurlijk op een hoed dus heb ik hem onze mooiste vissershoed verkocht en gezegd dat hij wel voor gek zou lopen zulke dure spullen en gewone kleren, dus heb ik hem onze meest waterbestendige visserslaarzen, handschoenen, jas en broek verkocht. Ik heb hem daarna vertelt dat de beste vis in het midden van een meer zit en hem een bootje en onze beste buitenboordmotor verkocht. Maar om dat bootje mee te krijgen heb je natuurlijk ook een aanhanger nodig en die kan je natuurlijk niet zomaar met een oude auto gaan trekken want dat staat natuurlijk ook niet dus heb ik een landrover voor hem besteld.
De man vraagt ongelovig: En hij kwam alleen voor een vishengel? De jonge man zegt: Niet helemaal, hij kwam eigenlijk tampons voor zijn vriendin kopen en toen zei ik: Nu je weekend toch verkloot is, waarom ga je niet eens vissen. |
Whahaha, dat einde had ik niet verwacht. xd |
|
| |
|
|
|
WEKELIJKSE POLL |
Moet Frank de Boer een conract voor onbepaalde tijd krijgen?
|
VOLGENDE WEDSTRIJD |
v.v. Oldenzaal - AFC Ajax 4 juli 2012 Sportpark De Thij Vriendschappelijk |

|
|
VORIGE WEDSTRIJD |
Vitesse 1-3 AFC Ajax 6 mei 2012, 14:30 uur Gelredome Eredivisie |

|
|
|