|
 220 posts |
Godenzoon 08-09-2011 om 17:42 |
|
|
|
|
|
|
Ik heb eigenlijk altijd geswitchd tussen de spellen.
PES 10.
Fifa 11.
Ik wil voor Fifa 12 of PES 12 en de komende spellen graag een keuze maken want ben het geswitch zat.
Dus nu mijn vraag:
Welk spel?
Wat zijn de voordelen en nadelen?
En wat spelen jullie?
Alvast bedankt.
Later. [Bewerkt door AFCA_Step op 08-09-2011 om 17:43] |
Hand in Hand. De Kuip in Brand! |
|
| |
|
|
|
 3349 posts |
Godenzoon 08-09-2011 om 18:20 |
|
|
|
|
|
|
| quote: AFCA_Step | Ik heb eigenlijk altijd geswitchd tussen de spellen.
PES 10.
Fifa 11.
Ik wil voor Fifa 12 of PES 12 en de komende spellen graag een keuze maken want ben het geswitch zat.
Dus nu mijn vraag:
Welk spel?
En wat spelen jullie?
Alvast bedankt.
Later. |
FIFA:
Voordelen; Mooiere graphics, legitieme namen, voetbalmerken, clubs, extra's, FIFA Ultimate Team, Virtual Pro, Arena, Eigen soundtracks en Carriére.
Nadelen; Eentonigheid, mierenneukerij (Buitenspel, overtredingen, hands enz.) en glitches.
PES:
Voordelen; ?
Nadelen; Robotachtige bewegingen, laag gevoeligheid, abstracte graphics, onnodige HUD, namaak spelers en clubs en matige representatie.
 |
AFC Ajax landskampioen 2011/2012 |
|
| |
|
|
|
 247 posts |
Godenzoon 08-09-2011 om 18:43 |
|
|
|
|
|
|
| quote: AFCA_Step | Ik heb eigenlijk altijd geswitchd tussen de spellen.
PES 10.
Fifa 11.
Dus nu mijn vraag:
Welk spel?
En wat spelen jullie?
Alvast bedankt.
Later. |
op welk platform speel je het ?
Op de pc is naar mijn mening pes veel beter. Nadeel is inderdaad dat veel clubs niet legitiem zijn, maar dat is op te lossen met 1 simpele download, met als voordeel dat alle transfers ook gelijk up-to-date zijn en aan het einde van het seizoen de shirts meteen geupdate worden. Be a pro is leuk, maar niet heel speciaal op pes. De masterleague, is wel heel goed en ze zeggen veel beter dan de coach modus bij fifa. Ik vind pes op de pc ook 10 x realistiser, de gezichten zijn echt ongelofelijk mooi maar dat komt misschien doordat de gezichten ook worden opgedate met die download. Met vrienden heb ik op de ps3 weleens fifa 11 gespeeld en ik moet toegeven dit is fijner dan pes 11. Fifa heeft al gemeld dat alle nieuwe dingen enzo en verbeterde engines nu ook in de pc-versie komen, dus worden de ps3 versie en de pc versie gelijkwaardig (mits slechte videokaart) daarom denk ik dat ik volgend jaar voor fifa ga.
|
proud |
|
| |
|
|
|
163 posts |
Godenzoon 08-09-2011 om 18:55 |
|
|
|
|
|
|
Enige reden waarom ik FIFA zou nemen is omdat ze veel meer licenties hebben. Daar tegenover staat dat ze er allemaal niet uitzien, wat bij PES wel weer het geval is. Qua speelstijl ben ik meer van PES, komt bij mij een stuk realistischer over. En PES 2012 gaat het er tactisch enorm op vooruit wat ik wel leuk vindt. FIFA 12 wordt technischer dan 11 heb ik mij laten vertellen maar ik heb het niet gespeeld. |
|
| |
|
|
|
 3349 posts |
Godenzoon 08-09-2011 om 19:01 |
|
|
|
|
|
|
| quote: el thms | [...]
op welk platform speel je het ?
Op de pc is naar mijn mening pes veel beter. Nadeel is inderdaad dat veel clubs niet legitiem zijn, maar dat is op te lossen met 1 simpele download, met als voordeel dat alle transfers ook gelijk up-to-date zijn en aan het einde van het seizoen de shirts meteen geupdate worden. Be a pro is leuk, maar niet heel speciaal op pes. De masterleague, is wel heel goed en ze zeggen veel beter dan de coach modus bij fifa. Ik vind pes op de pc ook 10 x realistiser, de gezichten zijn echt ongelofelijk mooi maar dat komt misschien doordat de gezichten ook worden opgedate met die download. Met vrienden heb ik op de ps3 weleens fifa 11 gespeeld en ik moet toegeven dit is fijner dan pes 11. Fifa heeft al gemeld dat alle nieuwe dingen enzo en verbeterde engines nu ook in de pc-versie komen, dus worden de ps3 versie en de pc versie gelijkwaardig (mits slechte videokaart) daarom denk ik dat ik volgend jaar voor fifa ga.
|
Ik speel op PS3, misschien dat ik PES wel uit ga proberen maar ik verwacht er niks van.  |
|
| |
|
|
|
161 posts |
Godenzoon 08-09-2011 om 21:00 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Daniel | [...]
FIFA:
Nadelen; mierenneukerij (Buitenspel, overtredingen, hands enz.) en glitches.
 |
Glitches en hands zijn echt zo irritant. Zo had ik een keetje dat de bal door mijn keeper ging in 88ste minuut! En hands vind ik ook belachelijk voor FIFA aangezien je daar helemaal nix aan kan doen. Buitenspel heeft me wel vaak gered  |
|
| |
|
|
|
150 posts |
Godenzoon 09-09-2011 om 09:52 |
|
|
|
|
|
|
Qua gameplay vind ik PES beter, qua graphics en licenties FIFA |
|
| |
|
|
|
 3349 posts |
Godenzoon 09-09-2011 om 12:04 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Aqswdefr | [...]
Glitches en hands zijn echt zo irritant. Zo had ik een keetje dat de bal door mijn keeper ging in 88ste minuut! En hands vind ik ook belachelijk voor FIFA aangezien je daar helemaal nix aan kan doen. Buitenspel heeft me wel vaak gered  |
Haha, echt he.
Er is geen ontkomen aan.  |
|
| |
|
|
|
 220 posts |
Godenzoon 09-09-2011 om 14:41 |
|
|
|
|
|
|
Erg bedankt.
Nog een vraagje:
Welke Career Mode is beter?
Bij Fifa kun je spelers trainen maar bij PES kan je tactisch je zetten doen.
Wat denken jullie? |
Hand in Hand. De Kuip in Brand! |
|
| |
|
|
|
215 posts |
Godenzoon 09-09-2011 om 19:42 |
|
|
|
|
|
|
Ik weet het niet hoor, maar op FIFA kan je hands gewoon uitzetten?
FIFA 12 Heb ik al besteld en lijkt mij de favoriet, 11 is al heel goed met her en der wat schoonheidsfoutjes maar 12 wordt echt master. |
|
|
| |
|
|
|
 686 posts |
Godenzoon 10-09-2011 om 13:46 |
|
|
|
|
|
|
Ik had PES gekocht maar ik irriteerde mij er mateloos aan dat ze die zelgemaakte, niet bestaaande spelers erin hadden gestopt. Ook zijn de licentie niet compleet. Ik weet dat je patches kan downloaden maar dat gaat op de PS3 gewoon lastig. Master League vind ik wel aardig, het is alleen jammer dat je niet kan wisselen van club aan het einde van het seizoen.
FIFA was een grote opluchting voor mij. Alle spelers + licenties. Het is gewoon duidelijker. De graphics zijn mooi, PES ziet er een beetje uit alsof het er opgeplakt is, bij FIFA is het écht '3D'.
|
Truth is relative or I am God.
|
|
| |
|
|
|
20 posts |
Godenzoon 10-09-2011 om 16:44 |
|
|
|
|
|
|
Ik speel al jaren PES op de PC, en ook komend jaar staat PES 2012 op het verlanglijstje. Uiteindelijk vind ik de gameplay (en daar draait het om bij een spel) veel beter dan bij Fifa.
Het gezeik over niet alle licenties moet je voor lief nemen als je PES wilt spelen, al valt dit op te lossen door één simpele download. |
|
| |
|
|
|
 171 posts |
Godenzoon 10-09-2011 om 18:09 |
|
|
|
|
|
|
| quote: Leonard | Ik weet het niet hoor, maar op FIFA kan je hands gewoon uitzetten?
FIFA 12 Heb ik al besteld en lijkt mij de favoriet, 11 is al heel goed met her en der wat schoonheidsfoutjes maar 12 wordt echt master. |
Bij mij staat hij automatisch uit, hoe zet ik hem aan? Want heb vaak genoeg een moment gehad dat de tegenstander scoorde nadat er hands werd gemaakt. |
|
| |
|
|
|
WEKELIJKSE POLL |
Moet Frank de Boer een conract voor onbepaalde tijd krijgen?
|
VOLGENDE WEDSTRIJD |
v.v. Oldenzaal - AFC Ajax 4 juli 2012 Sportpark De Thij Vriendschappelijk |

|
|
VORIGE WEDSTRIJD |
Vitesse 1-3 AFC Ajax 6 mei 2012, 14:30 uur Gelredome Eredivisie |

|
|
|