Het Ajaxshirt
  Forum - AFC Ajax
Rockpotje Godenzoon 1415 posts
  Geplaatst op 25-02-2014 om 22:22  
Ik hoop dat we volgend seizoen weer eens een fatsoenlijk uitshirt krijgen met een mooie sponsor. Zat met een vriend een beetje over uitshirts te lullen en daarna wat rond te kloten op paint. Ik dacht, ik zal hem maar ergens achter laten anders is het ook zo zonde. Sorry voor de slechte kwaliteit. Hier verder ruimte voor discussie over het uit- en thuisshirt voor volgend seizoen, een sponsor en het logo.

Om boven iedereen uit te stijgen moet je kunnen vliegen en om te kunnen vliegen heb je vleugels nodig.
07bram07 Godenzoon 293 posts
  Geplaatst op 26-02-2014 om 11:39  

quote: Rockpotje
Ik hoop dat we volgend seizoen weer eens een fatsoenlijk uitshirt krijgen met een mooie sponsor. Zat met een vriend een beetje over uitshirts te lullen en daarna wat rond te kloten op paint. Ik dacht, ik zal hem maar ergens achter laten anders is het ook zo zonde. Sorry voor de slechte kwaliteit. Hier verder ruimte voor discussie over het uit- en thuisshirt voor volgend seizoen, een sponsor en het logo.

[afbeelding]

hadden ze dat shirt maar als uitshirt
Ajax de beste
Reageren
Inloggen
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreren
Wachtwoord vergeten
Inloggen
Volg ons
Wekelijkse poll
Wie zou jij opstellen als rechtsbuiten?
Bertrand Traoré
34%
Vaclav Cerny
28%
Anwar El Ghazi
39%
Ajaxinside.nl maakt gebruik van cookies om de site goed te laten functioneren. Meer informatie vind je hier. Akkoord